Τι είναι το Leatt Brace

Εκτύπωση

News - Reviews

Το LEATT BRACE είναι σύστηµα στήριξης του αυχένα και είναι κατασκευασµένο απο θερµοπλαστικό, η, πολυµε-
ρές ενισχυµένο µε Carbon & Keylar, σχεδιασµένο απο ιατρικούς επαγγελµατίες και ενθουσιώδεις µοτοσυκλετ-
τιστές, µε σκοπό να βοηθήσουν στη πρόληψη:

Υπερ-κάµψης (υπερβολική κάµψη του κεφαλιού προς τα µπρός)
Υπερ-έκτασης (υπερβολική κάµψη του κεφαλιού προς τα πίσω)
Πλευρική υπερκάµψη (υπερβολική κάµψη του κεφαλιού προς το πλάϊ)
Αξονική Φόρτιση (Συµπίεση της σπονδυλικής στήλης, αποτέλεσµα απο δύναµη/κρούση στο κράνος)
Οπίσθια Υπερ-µετατόπιση (µετατόπιση του κεφαλιού/κράνους πρός τα πίσω, σε σχέση µε τον αυχένα)
Προς το παρόν ∆ΕΝ υπάρχει άλλο σύστηµα προστασίας του αυχένα που να µπορεί να συµβάλλει αποτελεσµατικά
στη πρόληψη όλων τωνπαραπάνω πιθανών τραυµατισµών.
Η ορθολογική σχεδίαση πίσω απο το LEATT BRACE είναι το ελεγχόµενο σταµάτηµα του κεφαλιού. Αυτό επιτυγ-
χάνεται µε 4 τρόπους:
1. Αφρώδες υλικό για την απορρόφηση της ενέργειας.
2. Ευκαµψία του συνθετικού υλικού.
3. Κατάρρευση του στηρίγµατος, µε τη χρήση αντιολισθητικής γλύστρας.
4. Ελεγχόµενη διάσπαση του συστήµατος, σε περίπτωση ακραίας κρούσης.

graphΤο γράφηµα δείχνει, µε τη χρήση πολύπλοκου λογισµικού εξοµοίωσης, πως το LEATT BRACE βελτιστοποιεί και µειώνει τις ροπές κάµψης του αυχένα:
Η σηµαντική µείωση της ροπής κάµψης που επιτυγχάνεται απεικονίζει την αποδοτικότητα του LEATT BRACE.
Η επιφάνεια µεταξύ των καµπυλών NO BRACE (χωρίς σύστηµα στήριξης) και LEATT BRACE  µπορεί να εξισωθεί µε το ποσό µείωσης της ενέργειας κατα τη κρούση, σαν αποτέλεσµα της χρήσης του LEATT BRACE.

ΜΕΙΩΝΕΙ ΤΟ ΚΙΝ∆ΥΝΟ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΟΥ ΤΡΑΥΜΑΤΙΣΜΟΥ
ΤΗΣ ΑΥΧΕΝΙΚΗΣ ΜΟΙΡΑΣ ΤΗΣ ΣΠΟΝ∆ΥΛΙΚΗΣ ΣΤΗΛΗΣ
∆εν χρειάζεται τροποποίηση του εξοπλισµού.
∆εν περιορίζει τη κίνηση.
Η σχεδίαση του LEATT BRACE αποτρέπει την επίδραση υποµοχλίου επι του κεφαλιού/κράνους.
Το LEATT BRACE MOTO GPX δουλεύει µε τους περισσότερους τύπους προστατευτικών θώρακος. Επίσης, είναι
κατάλληλο και για χρήση µε µοτοσυκλέττες δρόµου. Σε µεγάλες αποστάσεις το LEATT BRACE προσφέρει επίσης
κάποια ανακούφιση απο τη κούραση του αυχένα. Μόνο τα δερµάτινα µε ΄΄καµπούρα΄΄ απαιτούν κάποια µικρή
τροποποίηση.
Μαζί µε το LEATT BRACE συµπεριλαµβάνονται το X-STRAP (για όρθια οδηγική θέση) και το GP-STRAP (για δερ-
µάτινα µε ΄΄καµπούρα΄΄), που έχουν σχεδιαστεί για τον απαιτητικό και ακραίο αναβάτη που δοκιµάζεται στην
΄΄άνωση΄΄ στις µεγάλες ταχύτητες, η, στα άλµατα και στα παρατεταµένα σαµάρια στο motocross. Σηµείωση: τα
X-STRAP και GP-STRAP  δεν είναι απαραίτητα για όλους τους αναβάτες.

Το LEATT BRACE MOTO GPX είναι συµβατό µε ΟΛΟΥΣ τους τύπους κρανών και η σχεδίαση επιτρέπει στον
οδηγό επαρκές πεδίο κίνησης.Το LEATT BRACE ΜΟΤΟ GPX έχει σχεδιαστεί για χρήση µε όλες τις µοτοσυκλέτ-
τες, ATV, για αγωνιστική χρήση, κυριακάτικη βόλτα, η, καθηµερινή χρήση πόλης.

Το LEATT BRACE έχει δοκιµαστεί και εγκριθεί απο το SABS (South African Bureau of Standards = Οργανι-
σµός Προτύπων Ν.Αφρικής) και τη MSA (Motosport South Africa).


H Μηχανολογία του LEATT BRACE MOTO GPX

leatt_braceΤα 2 σχέδια δείχνουν την αποτελεσµατικότητα του LEATT BRACE στη προσγείωση του κεφαλιού µετα απο άλµα µε 30 km/h, που θα είχε σαν αποτέλεσµα τη συµπίεση του αυχένα και µετα τίναγµα προς τα πίσω, µετα τη κρούση. Αυτό µπορεί να συµβεί απο λάθος εκτίµηση στη προσγείωση µετα το άλµα. Τη στιγµή που ο αναβάτης πετάγεται σαν απο καταπέλτη, πάνω απο το τιµόνι, το κεφάλι προσγειώνεται πρώτο στο έδαφος. Στο παράδειγµα φαίνεται η διαφορά πεδίου κίνησης µε το LEATT BRACE, σε αντιπαράθεση µε τη περίπτωση χωρίς στήριξη, κάτω απο παρόµοιες καταστάσεις: Μειώνεται η επιτρεπόµενη γωνία κίνησης του κεφαλιού, και κάµψης του αυχένα, στην ακραία ακολουθία θέσεων του κεφαλιού που συµβαίνει σε περίπου 0,04 δευτερόλεπτα µετα τη κρούση στο έδαφος. Η µείωση του πεδίου κίνησης του κεφαλιού και του αυχένα, έχει σαν αποτέλεσµα τις χαµηλότερες ροπές κάµψης και επίσης την ελεγχόµενη επιβράδυνση του κεφαλιού, εκλύοντας την ενέργεια σε άλλα µέρη του σώµατος, όπως, ο θώρακας, και οι µύες της πλάτης.

Κεντρική Διάθεση
Ι.ΤΖΩΡΤΖΟΠΟΥΛΟΣ ΕΠΕ