<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- generator="FeedCreator 1.7.3" -->
<rss version="2.0">
	<channel>
		<title>1ο ΟΠΕΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ 2013</title>
		<description>Comments for 1ο ΟΠΕΝ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ 2013 at https://downhill.gr , comment 1 to 25 out of 20 comments</description>
		<link>https://downhill.gr</link>
		<lastBuildDate>Mon, 15 Jun 2026 11:22:16 +0100</lastBuildDate>
        <generator>FeedCreator 1.7.3</generator>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2619</link>
			<description>χρηστο ειναι ακομα τα Καλάβρυτα η κυμη η κρητη και αιγαλεω δες ημερομηνιες και έχε το νου σου για ανάρτηση με οδηγιες είτε στο downhill.gr είτε στο facebook στις ομάδες -group  - priskos constantinos</description>
			<pubDate>Thu, 08 Aug 2013 21:00:36 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2618</link>
			<description>pws tha dhlwsw shmwtoxh rr paidia ?
 - xrhstos</description>
			<pubDate>Thu, 08 Aug 2013 19:50:44 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2461</link>
			<description>Afta einai!!! - takis4</description>
			<pubDate>Tue, 26 Mar 2013 11:48:52 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2455</link>
			<description>Παιδιά, συμφωνώ απόλυτα με το γεγονός ότι η ανοργανωσιά που πολλοί έχουν προαναφέρει κάποιοι δεν θα το κάνει και κάποιο κορυφαίο event. Όμως ας είμαστε αισιόδοξοι, αφού είναι η πρώτη προσπάθεια στην Ελλάδα για κάτι τέτοιο και τα λάθη και οι αποτυχίες που πιθανώς να βρεθούν στο δρόμο της διοργάνωσης θα δείξουν το δρόμο για τη βελτίωση τα επόμενα χρόνια. Εμείς θα συμμετάσχουμε σε αγόνες και θα δούμε και θα πούμε τα λάθη, ώστα στα προσεχή έτη να γίνει και στην Ελλάδα το OPEN DOWNHILL ένας αξιόλογος θεσμός. Α, παιδιά απ' την ομοσπονδία ας μην περιμένουμε τίποτα. Δεν μπορεί ούτε για τους διασυλλογικούς να διοργανώσει αγόνες... - freerider GR</description>
			<pubDate>Mon, 25 Mar 2013 12:20:56 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2454</link>
			<description>apla einai mia prospatheia pros anadei3h tou athlimatos ke tipota parapanw kai isa-isa to gegonos oti sindiazontai arketoi apo tous idi gnwstous agwnes to kanei akoma pio erganwmeno ke sillogiko ke sigoura ipodikniei ma megaliteri varitita toulaxiston gia tous nikites - se</description>
			<pubDate>Sun, 24 Mar 2013 19:00:47 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2453</link>
			<description>Είναι εξωφρενικό να μιλάς για απαξίωση του κυπέλλου όταν τα επιχειρήματά σου είναι οικονομικής φύσεως.&quot;Κύπελλο για μένα σημαίνει προσπάθεια για κάτι, από κάποιον φορέα, ο οποίος θα βάλει χρήματα τα οποία θα του αποδοθούν μεσοπρόθεσμα&quot; σε ποια κουβέντα σου βλέπεις δηλαδή εξέλιξη για το άθλημα; Το μόνο που δείχνει να σε ενδιαφέρει δεν είναι το άθλημα, δεν είναι η διοργάνωση, δεν είναι ούτε οι αθλητές πάρα μόνο τα λεφτά. Αν είναι κάτι που υπονομεύει το άθλημα μας και το κρατάει σε χαμηλό επίπεδο είναι εξίσου αυτή η νοοτροπία που δεν επιτρέπει κάτι να συμβεί γιατί μερικοί δεν θα πληρωθούν.  - Aggelos IH</description>
			<pubDate>Sat, 23 Mar 2013 23:09:27 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2451</link>
			<description>Χμ, θα ήμουν πολύ σκεπτικός όσον αφορά το άν και με ποιο τρόπο, που αυτή τη στιγμή δεν είναι οφθαλμοφανής, κάποιος, σε ένα ή δύο χρόνια θα βγάζει χρήματα, λέγοντας σε κάποιον άλλο: &quot;Διοργάνωσα  το Cup, που είχε τεράστια επιτυχία&quot;. Τέλος πάντως, όπως και να έχει, τα συμπεράσματα και οι αποφάσεις είναι του καθενός. Οι αγώνες θα γινόντουσαν έτσι κι αλλιώς, οι &quot;διοργανωτές&quot; του Cup δεν θα συνέβαλλαν έτσι κι αλλιώς σ'αυτούς, οπότε δεν βλέπω με ποιο τρόπο αυτό συμβάλλει στην ανάπτυξη του αθλήματος. Καλό θα ήταν βέβαια, ο καθένας από εμάς, να προσδιορίσει τι σημαίνει για 'κείνον ανάπτυξη του αθλήματος. Και να δει, αν τέτοιες κινήσεις, ή η οποιαδήποτε κίνηση ανακοινώνεται μετά Βαΐων και κλάδων είναι προς αυτή την κατεύθυνση. Η ιστορία θα δείξει τι ακριβώς σημαίνει αυτό το cup, και το καλό είναι ότι μάλλον θα το δείξει και αρκετά γρήγορα. Καλή σας μέρα. - AlDim</description>
			<pubDate>Sat, 23 Mar 2013 14:15:26 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2450</link>
			<description>Το κυπελο ειναι για τους αθλητές με η χωρίς δελτίο και μόνο! Για να δει ο καθένας τις δυνατότητες του και το επιπεδό του σε σχέση με τους υπόλοιπους!
Δεν ειναι για χάρη κανενός φορέα και κανενός τύπου που θέλει να βγάλει μεροκάματο. Οποίος θέλει να βοηθήσει για να αναπτυχθεί το άθλημα ευπροσδεκτος. - St</description>
			<pubDate>Sat, 23 Mar 2013 01:47:10 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2449</link>
			<description>Κύπελλο για μένα σημαίνει προσπάθεια για κάτι, από κάποιον φορέα, ο οποίος θα βάλει χρήματα τα οποία θα του αποδοθούν μεσοπρόθεσμα. Κύπελλο σημαίνει αρμοδιότητες για διοργάνωση και ασφάλεια. Κύπελλο σημαίνει δέσμευση ενός φορέα στους αθλούμενους. Κύπελλο δε σημαίνει απαξίωση του όρου. Κύπελλο δε σημαίνει ομοσπονδία. Αιτιολόγησα όμως το γιατί θα έπρεπε να συμμετέχει. Για την ομοσπονδία, για να υπάρχουμε σαν αθλούμενοι, πρέπει να μας βλέπει. Το να συμβαίνουν Open αγώνες, δεν της λέει τίποτα. Δεν θα ψάξει κανείς να μας βρεί, σε ένα ανύπαρκτο μονοπάτι στη μέση του πουθενά! Το ότι για μας είναι σημαντικό, δε σημαίνει πως το γνωρίζουν, ή έχουν διάθεση να το γνωρίζουν οι αρμόδιοι. Οι διασυλλογικοί αγώνες είναι εκείνοι που καταγράφονται και αξιολογούνται. Άρα, αυτό που η ομοσπονδία ξέρει για εμάς είναι ότι στην Ελλάδα κάνουν downhill όσοι πήγαν στο Πανελλήνιο(όχι την απατηλή Open εκδοχή του). Και ήταν λιγότεροι από 100. Για 100 αθλητές, ούτε εγώ θα έκανα τίποτα... Οι Open αγώνες όμως έχουν διαφορετικές απαιτήσεις από τους διασυλλογικούς, οργανωτικά. Άρα, αντί να ζητάμε πάντα και φωνάζοντας-διαμαρτυρόμενοι, όπως πολύ καλά ξέρουμε να κάνουμε στην Ελλάδα, ίσως θα 'ταν καλό να δούμε διαφορετικό τρόπο δράσης. Πιέζοντας φορείς να μας βάλουν εκεί που πρέπει, με τον τρόπο που πρέπει, δείχνοντας πως είμαστε μια υπολογίσιμη μάζα και αξίζουμε προσοχή. Διαβάστε παρακαλώ προσεκτικά τα λεγόμενά μου, στο προηγούμενο post. Δεν είναι ενστάσεις αναίτιες. Είναι στοιχειοθετημένες, βασισμένες σε απλή λογική, και με τις καλύτερες των διαθέσεων. Το ότι κάποιος έβγαλε μια ανακοίνωση και βασίζεται, πιθανόν, στην οργάνωση του καθενός εκ των ανθρώπων που διοργανώνουν, για να βγάλει στο μέλλον χρήματα, δεν σημαίνει πως θα είναι και ορθό ή ότι θα κάνει κάτι. Και, ναι, σίγουρα, το να μαζεύεις βαθμολογίες, να αθροίζεις και να κάνεις μια ανακοίνωση, τελική, ίσως και κάποια απονομή κυπέλλου-jumbo και μεταλλείων στο τέλος, ΔΕΝ είναι Cup. Άρα, ας μην απαξιώνουμε εμείς οι ίδιοι το σπορ μας... - AlDim</description>
			<pubDate>Fri, 22 Mar 2013 23:30:45 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2448</link>
			<description>Καλησπέρα παιδιά...Να ρωτήσω κάτι. Υπάρχει κάποιος που θα μπορούσε να μου δώσει κάποιες πληροφορίες για το μονοπάτι στα Γιάννενα; Θα ανέβω από αθήνα έτσι και αλλιώς μέσα στον Απρίλιο, οπότε θα ήταν μια καλή ευκαιρία να το περπατήσω και να κάνω κανα δυο κατεβασιές. 
Δεν χρειάζονται λεπτομέρειες. Το μόνο που με ενδιαφέρει αρχικά είναι το που είναι, το αν ανεβαίνει στην εκκίνηση ιχ αυτοκίνητο ή μόνο τζιπ και αν τα σκ υπάρχουν άτομα που κάνουν ποδήλατο , ώστε να μην είμαι μόνος...Ευχαριστώ !!! - vivecuervos</description>
			<pubDate>Fri, 22 Mar 2013 17:17:22 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2447</link>
			<description>Τι σημαίνει για σένα το κύπελο? Θέλεις να στο διοργανώσει κάποιος άλλος, από ομοσπονδία ή ότι αλλο, που τόσο καιρό μας έγραφαν  και όχι τα ίδια τα άτομα του χώρου?   - st</description>
			<pubDate>Fri, 22 Mar 2013 04:09:09 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2446</link>
			<description>AlDim χωρίς να παίρνω τη θέση ενός υπεύθυνου της διοργάνωσης (γιατί δεν έχω σχέση). Θέλω να πιστεύω ότι το cup έχει να κάνει περισσότερο με τις ικανότητες του αναβάτη σε διαφορετικά terain, παρά με την αποτελεσματικότητα της κάθε διοργάνωσης. Το cup πλέον είναι η δέσμευση από τους αναβάτες στο να ακολουθούν την πορεία του αθλήματος πέρα από απλά έναν αγώνα που μέχρι τώρα θα όριζε και τον νικητή. Όσον αφορά τις διοργανώσεις και τις ευθύνες θα μπορούσα να πω ότι με την δυσχέρεια που ζούμε είναι δύσκολο μόνο και μόνο να διασφαλίσεις τους σπόνσορες και τα έπαθλα, αλλά πολλοί αναβάτες βλέπουν πέρα από αυτό σε έναν αγώνα. Συμφωνώ ότι το επίπεδο DH στην Ελλάδα είναι χαμηλό σε σχέση με έξω και οι διοργανωτές φέρουν ευθύνη όταν βαπτίζουν ένα all mountain κομάτι όπως λες σε DH/FR αγώνα αλλά χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν υπάρχουν DH κομμάτια ή ότι δεν έχουμε αθλητές που θα μπορούσαν να αγωνιστούν στο εξωτερικό, δυστυχώς όμως πολλές φορές -πριν ακόμα ξεκινήσουν τα ζόρια- πρέπει πρώτα να γίνεις κάτι και μετά να σε βαπτίσουν ή για να το πω αλλιώς δεν έχει γίνει αρκετά άδικο για να σε προσέξουν. Προσωπικά πιστεύω ότι έχεις μεγάλο δίκιο σαυτά που λες αλλά ως αθλητής θίγομαι περισσότερο από την απουσία των φορέων στο downhill γενικότερα, παρά την διοργάνωσή των αγώνων. - Aggelos IH</description>
			<pubDate>Thu, 21 Mar 2013 23:56:41 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2445</link>
			<description>Καλησπέρα σας. Παρακολουθώντας σχεδόν σιωπηλά, μέχρι πρότινος, το downhill.gr είχα αρχίσει να χαίρομαι που έβλεπα προσπάθειες να γίνονται και κάποιους σοβαρούς ανθρώπους να κάνουν κάποια πράγματα. Και έρχεται αυτή εδώ η ανακοίνωση. Και λέω, μπράβο τους, το απογείωσαν και μάλιστα απίστευτα γρήγορα. Αλλά προσγειώθηκα εγώ άδοξα... Αρχικά, διάβασα πως κανείς δεν είναι υπεύθυνος για την διοργάνωση του Cup, αλλά όλοι οι διοργανωτές φέρουν ευθύνη για τους αγώνες τους! Και αν είναι έτσι, πως θα διοργανωθεί κάτι για το οποίο κανείς δεν έχει ευθύνη; Και, αυτός ο κανείς, πως ακριβώς συμβάλλει στο Cup; Μαζεύοντας βαθμολογίες και αθροίζοντας αποτελέσματα; Και, αν συμβεί οτιδήποτε, ποιός έχει ευθύνη;;; Έχετε εντύπωση πως αυτό είναι CUP κύριοι; Συνεχίζοντας, διαβάζω CUP με 9 αγώνες; Αλήθεια τώρα; Συνεχίζω διαβάζοντας το ποιοι αγώνες συμπεριλαμβάνονται. Και μέσα σε αυτούς, μονοπάτια που δεν έχουν καν υψομετρικές διαφορές και κλίσεις για να θεωρηθούν τίποτα περισσότερο από all mountain trails, ή, ακόμη, μονοπάτια που δεν έχει ξαναγίνει αγώνας ποτέ. Επισφαλείς επιλογές. Ας πούμε όμως ότι δέχομαι όλα τα παραπάνω. Με βάση τα όσα διοργανώθηκαν πέρυσι, αναρωτιέμαι γιατί λείπουν από αυτό το καλεντάρι ο αγώνας της Θεσσαλονίκης(παρότι Downtown) και του Χιονοδρομικού Κέντρου Καλαβρύτων. Δεν θα διοργανωθούν φέτος; Δεν θέλησαν να συμμετάσχουν; Το ρωτάω γιατί είναι δύο αγώνες οι οποίοι, ο μεν πρώτος είναι ο πιο επιτυχημένος από άποψη συμμετοχών, ο δεύτερος, από την άλλη, είναι ο μόνος που έγινε από φορέα &quot;εξωαθλητικό&quot;, χωρίς να μελετάμε καθόλου την ίδια την οργανωτική ικανότητα, τις εγκαταστάσεις κτλ. Τέλος, θέλω να ρωτήσω, αν έχουν ληφθεί οι απαραίτητες άδειες για αυτού του τύπου τις διοργανώσεις από την Ομοσπονδία, η οποία όσο αμέτοχη(και όλα τα υπόλοιπα όμορφα κοσμητικά επίθετα που μπορεί να αποδώσει κανείς) κι αν είναι, είναι η υπεύθυνη για όλα τα επίσημα ποδηλατικά δρώμενα στη χώρα. Κι αν έχουν ληφθεί, έχει ζητηθεί η υποστήριξή τους; Ολοκληρώνοντας, και χωρίς καμία διάθεση ειρωνείας, ο τρόπος βαθμολόγησης είναι ορθότατος και μπράβο για αυτό. Αλλά επιλέγοντας έξι από τους εννιά αγώνες για να κρατήσει κανείς τα καλύτερα αποτελέσματά του, υπάρχει σημαντική πιθανότητα πολλαπλής ισοβαθμίας σε όλες τις θέσεις. Λέω τα όσα λέω γιατί βλέπω να απαξιώνεται ο όρος κύπελλο, ξεκαθαρίζοντας πως δεν θέλω να προσβάλλω κανέναν. Τα λεγόμενά μου ξεστομίζονται με τις καλύτερες των προθέσεων και την προσμονή για βελτίωση. Και επειδή στη ζωή μου έμαθα, ότι κάνω να το κάνω καλά! Μήπως λοιπόν, αντί για βιαστικές κινήσεις όπως αυτή εδώ, να ζητούνταν συμβουλές από όσους γνωρίζουν, ίσως ακόμη ακόμη και από την Ομοσπονδία η οποία έχει εμπειρία στη διοργάνωση τέτοιων κυπέλλων από την κούρσα ήδη; Ξαναλέω, και πριν ακούσω τα αρνητικά σας σχόλια, πως τα όσα λέω στοχεύουν απλά στο καλύτερο αύριο του ποδηλάτου και των ποδηλατών. Θα επιθυμούσα, εφόσον υπάρχει κάποιος &quot;υπεύθυνος&quot;, να δώσει ορισμένες απαντήσει στα ανωτέρω ερωτήματα. - AlDim</description>
			<pubDate>Wed, 20 Mar 2013 22:21:47 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2443</link>
			<description>Υπεροχη κίνηση όμως μια τετοια χρονική στιγμή όπου η συμμετοχή σε 6-8 αγώνες είναι ιδιαίτερα δύσκολη και λόγο χρόνου και λόγο οικονομικών συγκυριών δεν θα έπρεπε να είναι λίγο πιο σαφές το τι περιλαμβάνει η &quot;βράβευση&quot;? Υποθέτω ότι για να μπει κάποιος στη διαδικασία να συμμετάσχει στο κύπελλο θα χρειαστεί και κάποιο κίνητρο
Και πάλι μπράβο για την κίνηση καθώς αναγνωρίζεται ότι γίνεται κάτω από ανύπαρκτες υποδομές και υποστήριξη - Μαριος Πσπ</description>
			<pubDate>Tue, 19 Mar 2013 17:51:33 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2442</link>
			<description>δωσε πονο αυτα ειναι ΜΠΡΑΒΟ ΣΤΟΥΣ ΔΙΟΡΓΑΝΟΤΕΣ - billaras98</description>
			<pubDate>Sun, 17 Mar 2013 15:00:26 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2441</link>
			<description>epitelous !
 - kleomen</description>
			<pubDate>Sat, 16 Mar 2013 19:10:20 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2440</link>
			<description>Υπάρχουν κενά όμως με κυριότερο ο κυπελλούχος Ελλάδος της κατηγορίας Elite καθώς και οι δύο που θα  βαθμολογηθούν πίσω από αυτόν, τι προνόμια θα έχουν για να συνεχίσουν εξωτερικό. Θα έπρεπε δηλαδή η ΕΟΠ να δώσει μια τυπική έγκριση στο Κύπελλο DH και να αναγνωρίσει την τελική κατάταξη ώστε να προσμετρούν οι βαθμοί στην πορεία των αθλητών. Μπορεί μάλιστα στην γενική βαθμολογία και μάλιστα με μεγαλύτερο ποσοστό απ' ότι οι απλοί αγώνες κυπέλλου, να προσμετρά το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα (εφόσον γίνει...) 
Σε περίπτωση αδιαφορίας και παντελούς αποχής της ΕΟΠ (πράγμα πολύ πιθανό), θα πρέπει οι χορηγοί των αγώνων, να &quot;στείλουν&quot; εξωτερικό τους τρεις πρώτους νικητές σε κάποιο Open Κύπελλο του 2014 τύπου για παράδειγμα IXS Cup.  - Takisanandreas</description>
			<pubDate>Sat, 16 Mar 2013 11:49:55 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2439</link>
			<description>Epitelous to dh anevenei!!!! ;D - PeterDh</description>
			<pubDate>Fri, 15 Mar 2013 22:51:45 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2438</link>
			<description>Συγχαρητήρια για την συνεργασία των διοργανωτών που δείχνουν τον δρόμο για μια νέα πορεία του ανερχόμενου αθλήματος του Dοwnhill στην Ελλάδα. - thumperskarow</description>
			<pubDate>Fri, 15 Mar 2013 22:24:51 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/downhill-race/greek-dh-cup/730-1o-open-panellinio-kupello-katavasis-2013.html#comment-2437</link>
			<description>O συναγωνισμός θα χτυπήσει κόκκινα! - thumperskarow</description>
			<pubDate>Fri, 15 Mar 2013 22:14:43 +0100</pubDate>
		</item>
	</channel>
</rss>
