<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
<!-- generator="FeedCreator 1.7.3" -->
<rss version="2.0">
	<channel>
		<title>Σκέψεις: Εύκολα κατακρίνουμε – Δύσκολα επικροτούμε</title>
		<description>Comments for Σκέψεις: Εύκολα κατακρίνουμε – Δύσκολα επικροτούμε at https://downhill.gr , comment 1 to 17 out of 17 comments</description>
		<link>https://downhill.gr</link>
		<lastBuildDate>Tue, 05 May 2026 10:30:58 +0100</lastBuildDate>
        <generator>FeedCreator 1.7.3</generator>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2758</link>
			<description>souuutt...alliws tha fonaksw ton terminator na sas katharisei olous.....8) - grshindig</description>
			<pubDate>Wed, 08 Jan 2014 07:57:03 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2749</link>
			<description>Παρότι η χώρα που ζούμε είναι ορεινή και με σεζόν σχεδόν 12 μήνες, έχει δηλαδή όλες τις προϋποθέσεις για ένα ευχάριστο και πετυχημένο πρωτάθλημα,εμείς καταφέρνουμε να αναλωνόμαστε σε θέματα που δεν έχουν να κάνουν με την ουσία καθεαυτού. Μήπως τότε το πρόβλημα δεν βρίσκεται στο αν είναι terminator ή elevetor κλπ;     - mene</description>
			<pubDate>Sun, 05 Jan 2014 12:10:20 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2748</link>
			<description>Όταν έγραφα αυτό το άρθρο δεν είχα σκοπό να δημιουργήσω διαμάχη μεταξύ Παρνηθαίων - Υμητταίων και Rest of the World. Σε όποιον δεν αρέσει το Terminator ή το Elevator μπορεί να μην έρθει του χρόνου. Όποιος έρθει δεν έχει δικαίωμα να μιλάει γιατί αυτό μου δίνει να καταλάβω ότι έρχεται μονάχα για την συγκομιδή βαθμών. Αν στο τέλος του φταίει κάποιο από αυτά τα δυο μονοπάτια το θεωρώ τουλάχιστον αστείο.
Αν έπρεπε να βάλω σε μια σειρά τους αγώνες που πήγα φέτος το Terminator θα ήταν τελευταίο στην προτίμηση μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πέρασα καλά. 
PIECE BROTHERS και λίγη φούντα να καλμάρετε .
Καλή χρονιά σε όλους. - George.Alexiou,</description>
			<pubDate>Sat, 04 Jan 2014 21:50:19 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2747</link>
			<description>Οτι θελει διαβαζει ο καθενας και λεει οτι θελει.Εχει χαρη που δεν δινουν αδεια για αγωνα στην διαδρομη ''Μαυρο'' στην Παρνηθα,να δω εγω ποσοι ''Παγκοσμιοι'' απο εσας θα ερθεται να τρεξετε,που μου θελεται και ''Ροζ''.Οσοι ερχονται για ''Downhill''στην Παρνηθα οι περισσοτεροι κανουν το Elevator το κατω κομματι το ποιο ευκολο...Καντε αυτες τις πιστες που εχουμε και σε καμια 15αρια χρονια γινομαστε και Βουλγαρια...γιατι Καναδα θελουμε 30 και πανω.... - speleoste</description>
			<pubDate>Sat, 04 Jan 2014 15:20:02 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2746</link>
			<description>Καλημερα δεν τα ισοπεδώνουμε ολοι ολα και εαν διαβασες το σχολιο που εκανα δεν συγκρινα το Terminator με τις Παγκοσμιες πιστες αλλα ειπα οτι και στο Παγκοσμιο κανουν και πεταλι ας κανουμνε και εμεις οι ''Παγκοσμιοι'' λιγο....(Επειδει ειχαν παραπονεθει μερικοι και για το πεταλι που εχει η πιστα......) - speleoste</description>
			<pubDate>Sat, 04 Jan 2014 15:10:34 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2745</link>
			<description>καλημερα δεν τα ισοπεδώνουμε ολοι ολα και το σχολιο μου καταλήγει κάπως ετσι αν το διάβασες ολο


 ...Ναι η terminator δεν είναι ούτε μια τρίχα από το whistler park και μακάρι να είχαμε κάτι αντίστοιχο με κάποιο πάρκο του εξωτερικού στην Ελλάδα . Οι πιστές στην Πάρνηθα είναι το μεγάλο σχολειό της αττικής αν καταφέρεις να κανείς την διαφορά σε αυτές τότε έχεις μεγάλη πιθανότητα να κατεβείς και τις υπόλοιπες πιστές της αττικής που είναι και πιο δύσκολες και της Ελλάδα(αυτό ισχύει για τα παιδιά από αττική).Άρα καλό είναι να υπάρχει και στο 2014 μια διαδρομή εντος Πάρνηθας ώστε εκεί να δοκιμαστούν και οι λιγότερο έμπειροι σε συνθήκες αγώνα αυτό θα τους βοηθήσει να αποφασίσουν αν μπορούν να συνεχίσουν στο κύπελλο.  - priskos constantinos</description>
			<pubDate>Sat, 04 Jan 2014 12:30:27 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2744</link>
			<description>οπα παιδια μην τα ισοπεδονουμε ολα.τετοια σχολια θα ηταν καλυτερα να τα κραταγατε για τον εαυτο σας!γελαει ο κοσμος!ο ενας συγκρινει το τερμινειτορ με παγκοσμια πιστα downhill και ο αλλος με το whistler.θα τρελαθουμε τελειως!θα δει κανενας καναδος το τερμινειτορ και μετα θα δει και αυτο το σχολιο και θα βαρεσει χαρακιρι επιτοπου!! - wooferjoe</description>
			<pubDate>Fri, 03 Jan 2014 21:53:22 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2743</link>
			<description>[b]Αν η terminator(elevator κατ επέκταση)  ήταν  τμήμα του whistler park[/b]
Βάση του εγχειριδίου που εκδόθηκε για την κατασκευή του πάρκου whistler και της κατά προσέγγιση μέτρησης των τμημάτων της terminator διαδρομής μέσω Google earth διαπίστωσα τα εξής
[b]Αρχικά η terminator περιέχει 3 από τους 5 βαθμούς δυσκολίας και 3 από τους 4 βαθμούς δυσκολίας που χρησιμοποιούνται στο whistler park (και στις δυο περιπτώσεις δεν γίνεται χρήση των δυο μαύρων διαμαντιών-level5)[/b]
Terminator .Στην αρχή της πίστας έχουμε για διαδρομή 50 περίπου μετρά μπλε τετράγωνο- μέτρια δυσκολία
Στην συνέχεια για 80 με 100 μέτρα τα δυο ντροπ και κλειστή στροφή για το μεγάλο- πέτρινο  ή δυόμισαρι  συν τα δυο επόμενα ντροπακια πριν την είσοδο στο φίδι που ανήκουν  στην κατηγορία μαύρο Διαμάντη –μεγάλης δυσκολίας 
Στο φιδάκι και δεξιά ξεκίνα μια εναλλαγή των βαθμών δυσκολίας  για 200 μέτρα έχουμε πράσινο κύκλο για 30 μέτρα μπλε τετράγωνο για 250 πράσινο κύκλο  για 5 μπλε τετράγωνο και στην συνέχεια πράσινο κύκλο ως την «αλάνα».
Η «Αλάνα» έχει μήκος 150 μέτρα συν το διπλό στο σπιτάκι  και από τον τρόπο κατασκευής των αλμάτων (τραπέζι ,αψίδα και διπλό) ανήκει στην κατηγορία  μαύρο-μονό- Διαμάντη 
Τα υπόλοιπα 600 περίπου μέτρα είναι διαμοιρασμένα σε πράσινο κύκλο και μπλε τετράγωνο με εξαίρεση 10 μέτρα πριν το τέρμα  όπου το «ξύλινο-think bike » μαυρίζει ελάχιστα τον τερματισμό 
Η terminator χαρακτηρίζεται κατά 60%+  ως μέτρια προς δύσκολη (30% μπλε τετράγωνο-blue square και 30% μαύρο-μονό- διαμάντι black diamond) και 40% εύκολη(40% πράσινος κύκλος green circle) δεδομένο όμως ότι το πετάλι για τα ποδήλατα κατάβασης είναι ότι πιο δύσκολο αφού το βάρος του ποδήλατου και η των ταχυτήτων σε περιορίζουν μόνο στις τέσσερις τότε αυτόματα ο βαθμός δυσκολίας της πίστας  αυξάνεται κατά πολύ.
 Ναι η terminator δεν είναι ούτε μια τρίχα από το whistler park και μακάρι να είχαμε κάτι αντίστοιχο με κάποιο πάρκο του εξωτερικού στην Ελλάδα . Οι πιστές στην Πάρνηθα είναι το μεγάλο σχολειό της αττικής αν καταφέρεις να κανείς την διαφορά σε αυτές τότε έχεις μεγάλη πιθανότητα να κατεβείς και τις υπόλοιπες πιστές της αττικής που είναι και πιο δύσκολες  και της Ελλάδα(αυτό ισχύει για τα παιδιά από αττική).Άρα καλό είναι να υπάρχει και στο 2014 μια διαδρομή εντος Πάρνηθας ώστε εκεί να δοκιμαστούν και οι λιγότερο έμπειροι σε συνθήκες αγώνα αυτό θα τους βοηθήσει να αποφασίσουν αν μπορούν να συνεχίσουν στο κύπελλο.
[b]Άποψη μου καθαρά και δεν εχω καμία σχέση με την διοργάνωση του κυπέλου.
Καλές διαδρομές για το 2014[/b]
 - priskos constantinos</description>
			<pubDate>Fri, 03 Jan 2014 19:49:32 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2742</link>
			<description>Φαγωθήκατε με το Terminator ρε παιδιά,1ον δεν υπάρχει άλλο μονοπάτι στην Πάρνηθα που μπορούμε να κάνουμε αγώνα(εκτός του elevator στου οποίου έγινε την προηγούμενη χρονιά και είπαμε να γίνει σε ένα καινούργιο)γιατί;Γιατί δεν μας δίνουν άδεια για αγώνες....ΤΕΛΕΙΩΣΕ.2ον Φτιάχτηκε ένα καινούργιο μονοπάτι,είναι τέλειο;όχι,θέλει δουλειά; ναι,αλλά είναι και διασκεδαστικό.Σε περίπου 1χλμ διαδρομή έχει 3 dropakia, το μεγάλο πέτρινο drop, 3 διπλακια, 1 μεγάλο τραπέζι, 2 μεγάλα διπλά και πεταλακι για προπόνηση..ναι ρε μάγκες έχει και πετάλι τι να κάνουμε,όπως στις παγκόσμιες πίστες downhill κάνουν και πετάλι γιατί να μην κάνουμε και στο ασήμαντο Terminator!!!!.......Και για όποιον λέει ότι ξέρει γιατί έγινε ο αγώνας στο Terminator να μας πει και εμάς που δεν ξέρουμε.Να κρίνουμε και να κατακρίνουμε είναι πολύ εύκολο λύσεις και προτάσεις δεν βλέπω να λέγονται μόνο γκρίνια,αλλά δεν πειράζει έτσι είμαστε εμείς οι Έλληνες [b]Δημιουργική Μιζέρια[/b].
Καλή Χρονιά να έχουμε με υγεία πάνω απ'ολα και ένα καλύτερο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Κατάβασης 2014. - speleoste</description>
			<pubDate>Wed, 01 Jan 2014 21:32:40 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2741</link>
			<description>Νομίζω οτι το πανελλήνιο κύπελλο ήταν το καλύτερο πράγμα που έχει συμβεί ως τώρα για το dh στην Ελλάδα. Τα όποια λάθη φαίνονται ασήμαντα μπροστά σε αυτό που κατάφεραν διοργανωτές και αγωνιζόμενοι μαζί. - cherouvim</description>
			<pubDate>Wed, 01 Jan 2014 00:12:20 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2740</link>
			<description>pes taaaaaaaa - alekos o kataktitis</description>
			<pubDate>Sun, 29 Dec 2013 22:42:01 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2739</link>
			<description>Το όλο γεγονός δίνει ένα πάτημα στην downhill σκηνή στην Ελλάδα, όπως και αν το δούμε. Συμφωνώ με όλους ότι έγιναν κάποια λάθη (βλ. επιλογή του Τerminator) άλλα δεν αξίζει να μείνουμε σε αυτό. η οικονομική κρίση δημιουργεί την όλη δυσκολία στη διοργάνωση και αυτό πρέπει να λαμβάνεται πάντα υπ' όψην από κάθε διοργνωτή. Παρόλα αυτά δεν μπορούμε να κατακρίνουμε έτσι εύκολα την πρώτη προσπάθεια που έγινε στη χώρα μας για μια τέοια διοργάνωση, πάρα μόνο να προτείνουμε καλοπροαίρετα πιθανές βελτιώσεις. Εγώ, παραδείγματι, προτείνω του χρόνου, με το καλό, στο επόμενο πρωτάθλημα, ο όποιος αγώνας γίνει στην Αττική να γίνει σε μονοπάτι του Υμηττού (π.χ. το 10, στην κορυφή). Επιλογές υπάρχουν. Στίρηξη και συμμετοχή από μέρους μας χρειάζεται. Καλή επιτυχία και εύχομαι τα καλύτερα για τη διοργάνωση του 2014. - freerider GR</description>
			<pubDate>Tue, 24 Dec 2013 14:18:47 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2738</link>
			<description>χαχαχα...έχεις απόλυτο δίκιο για το πολύς :-)
όσον αφορά τα 25 ευρώ σαν πάγια τιμολόγηση εν μέρει συμφωνώ αλλά σε κάποιους αγώνες όπως για παράδειγμα στα Γιάννενα και κυρίως στην Κύμη τα θεωρώ απολύτως λογικά. 
προς demo8... φίλε μου πρώτος αγώνας της χρονιάς ήταν στα Χανιά και όχι στην Πάρνηθα αλλά αυτό δεν αλλάζει τα γραφόμενα σου.Σίγουρα δεν ήταν downhill αλλά άμα δεις την κατάταξη θα συμπεράνεις πως οι κατα τεκμήριο γρηγορότεροι αθλητές πήραν τις θέσεις που τους αντιστοιχούν (αν εξαιρέσεις πάντα τα απρόοπτα). Εγώ πάντως πέρασα υπέροχα στην Πάρνηθα και με λίγη καλύτερη δουλειά χωρίς το κυνήγι του δασαρχείου του χρόνου θα είναι ακόμα καλύτερα. γνώμη μου πάντα...  ;-) - George.Alexiou</description>
			<pubDate>Fri, 20 Dec 2013 02:10:13 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2737</link>
			<description>Σχόλια : Πολύ ωραίο άρθρο!
Απόψεις: Θεωρώ και εγώ ότι τα 25 ευρό είναι κάπως τσιμπημένα για την εποχή.
Διορθώσεις: Νομίζω είναι &quot; πολύς &quot; καιρός.(5η παράγραφο.) 
  - Noteless </description>
			<pubDate>Thu, 19 Dec 2013 22:33:37 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2736</link>
			<description>Πες τα χρυσόστομε αλεξίου!!! - elisaiosg</description>
			<pubDate>Thu, 19 Dec 2013 17:06:08 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2735</link>
			<description>@demo8, είμαι από Αθήνα και δεν ξέρω γιατί έγινε ο αγώνας στο terminator. Θα μας διαφωτίσεις;

Σίγουρα υπάρχουν καλύτερα μονοπάτια στη γύρω περιοχή, πχ το &quot;ροζ&quot;, αλλά νομίζω δεν ήταν εφικτό να παρθεί άδεια για αγώνα σε αυτό το μονοπάτι. Ξέρεις κάτι για αυτό; - mitsos344</description>
			<pubDate>Thu, 19 Dec 2013 12:31:35 +0100</pubDate>
		</item>
		<item>
			<title>...</title>
			<link>https://downhill.gr/track-more/diafora/818-skepseis-eukola-katakrinoume-duskola-epikrotoume.html#comment-2733</link>
			<description>εγω αυτο που θεωρω αγκαθι στην διοργανωση φετος ηταν η αρχη και το τελος.Ενα απαραδεκτο μονοπατι στην παρνηθα χρησιμοποιηθικε ενω υπηρχαν αλλα πολυ καλυτερα και ετοιμα(οσοι ειμαστε απο αθηνα ξερουμε καλα γιατι εγινε ο αγωνας στο.......terminator......)και κριμα γιατι ειχαν ερθει παρα πολλα παιδια.Λυπαμαι που καποιοι βλεπουν την διοργανωση ετσι.....αλλα οκ.Αλλα και το τελος δεν ηταν το αναμενομενο για τον λογο οτι μετα απο τοσα ωραια μονοπατια και ειδικα το πηλιο.Ελπιζω αν γινει και του  χρονου κρητη να εχει γινει μελετη για κατι αλλο.Δεν με νοιαζει προσωπικα αν καποιος βγαλει λεφτα απο εναν αγωνα,αρκει να μου προσφερει οτι χρειαζετε για να γινει ευχαριστως ο αγωνας,οπως uplift σωστο,και βεβαια ενα μονοπατι αξιοπρεπες.Δεν ζηταω whistler επιπεδο αλλα οχι και terminator ρε παιδια......Τελος απλα αποψη μου ειναι οτι τα 25 ευρω ειμαι αρκετα....ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΚΥΠΕΛΛΟ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΤΟ 2014 ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ  - demo8</description>
			<pubDate>Wed, 18 Dec 2013 21:10:52 +0100</pubDate>
		</item>
	</channel>
</rss>
