Δευτέρα 29 Απρ 2024

Who's Online

Now online:
  • 58 guests


Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2012

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Races - Προκηρύξεις Αγώνων

eop_logoΜετά από μία χρονιά απραξίας, το Πανελλήνιο πρωτάθλημα 2012 είναι γεγονός και θα γίνει στο γνωστό σε όλους βουνό του Υμηττού. Θα υπάρχει κατηγορία με δελτία αθλητών, αλλά και OPEN. Παρακάτω ακολουθούν οι προκηρύξεις και για τις δύο κατηγορίες. 

Προκήρυξη κατηγορίας OPEN:

ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟI ΑΓΩΝEΣ DOWNHILL OPEN ΣΤΟΝ ΥΜΗΤΤΟ
ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΚΑΙ ΠΟΔ.ΣΥΛ. ΠΕΛΟΤΟΝ
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ ΤΗΣ ΕΟΠ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΚΑΙΣΑΡΙΑΝΗΣ

ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΑΓΩΝΑ OPEN

ΟΙ ΠΟΔΗΛΑΤΙΚΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΦΟΙΝΙΚΑΣ ΚΑΙ ΠΕΛΟΤΟΝ ΔΙΟΡΓΑΝΩΝΟΥΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΤΑΒΑΣΗΣ OPEN ΣΤΟ ΟΡΟΣ ΥΜΗΤΤΟΣ.

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ 30 Ιουνίου 2012
ΤΟΠΟΣ Όρος Υμηττός, Δήμος Καισαριανή - Θέση Καλοπούλα

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΝΑ

Παρασκευή 29/6/2012 Ελεύθερες προπονήσεις

Σάββατο 30 /6/2012
8:00 Άνοιγμα γραμματείας-παραλαβή αριθμών.
9:00 - 11:00 Επίσημες προπονήσεις κατηγορίας Open και Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
11:00 - 12:45 Προκριματικός κατηγορίας Open
13:00 - 14:00 Προκριματικός Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
14:10 - 15:00 Τελικός κατηγορίας Open.
15:15 - 16:00 Τελικός Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
16:30 - 17:00 Απονομές
Σημ. Το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί, ανάλογα με τις δηλώσεις συμμετοχής, μετά από απόφαση της Αγωνοδίκου Επιτροπής.

ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Η διαδρομή είναι τεχνική με μεγάλες κλίσεις και περιέχει όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά μιας πίστας DOWNHILL. Το μήκος είναι, σχεδόν 2 χιλ και γίνεται σε περίπου 3 λεπτά, κριτές θα υπάρχουν κάθε 300 μέτρα. Ξεκινά από το 7 χιλ ανεβαίνοντας από πυροσβεστικό προς την κορυφή και τερματίζει στο αναψυκτήριο της Καλοπούλας.
Η διαδρομή θα είναι σηματοδοτημένη με ταινία από την Παρασκευή 29/6/2012 και ώρα 16:00.

ΟΡΙΟ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ
Για την τήρηση του προγράμματος, το όριο συμμετοχών στην OPEN κατηγορία θα είναι 150 αναβάτες και στον τελικό θα αγωνιστούν οι 80 πρώτοι του προκριματικού..

ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ-ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ
Η κατηγορία OPEN θα έχει τις παρακάτω κατηγορίες :
JOUNIOR 12 έως 18, ELITE 18 έως 35, MASTER 35+. Επίσης εάν συμμετέχουν πάνω από 6 γυναίκες θα σχηματιστεί κατηγορία. Ανήλικοι 12 έως 18 πρέπει να συνοδεύονται από κηδεμόνα για τις απαραίτητες υπογραφές.
Όλοι οι αναβάτες υποχρεούνται να κάνουν 2 επίσημες καταβάσεις προπόνησης, 1 χρονομετρημένη κατάβαση - προκριματικό και 1 χρονομετρημένη κατάβαση - Τελικό. Ο Τελικός θα κρίνει και την τελική κατάταξη.

Όλοι οι συμμετέχοντες θα πρέπει να τηρούν τους κανονισμούς ασφάλειας της ΕΟΠ και να φορούν: κράνος Fullface, θώρακα, επιαγκωνιδες ,επιγονατίδες . Επίσης η χρήση του αριθμού (ταμπέλας) μπροστά στο τιμόνι είναι υποχρεωτική και στις προπονήσεις.
.Η μη συμμόρφωση κάποιου αθλητή με τους κανονισμούς ,δίνει το δικαίωμα στον Αλυτάρχη του αγώνα {ορισμένος από την ΕΟΠ ,αναγνωρισμένος από την UCI } να ακυρώσει τον αθλητή / αθλήτρια.

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΕΤΟΧΗΣ-ΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ
Οι δηλώσεις αρχίζουν από σήμερα, με κατάθεση χρημάτων στον παρακάτω λογαριασμό Εθνική Τράπεζα 133/480065 - 63 . Το κόστος συμμετοχής είναι 20 ευρώ για την OPEN κατηγορία..Παραλαβή των αριθμών θα γίνει στην γραμματεία το Σάββατο 30/6/2012 από ώρα 8:00 για όλους τους αθλητές.

Οι νικητές του Πανελληνίου Πρωταθλήματος θα βραβευτούν από την ΕΟΠ με μετάλλια και αναμνηστικά διπλώματα και την φανέλα του Πρωταθλητή Ελλάδας. Οι νικητές του OPEN θα βραβευτούν με μετάλλια, έπαθλα και ποδηλατικά δώρα αξίας. Επίσης θα βραβευτεί με ειδική φανέλα του διοργανωτή και ο 1ος γενικής κατάταξης, (λαμβάνοντας υπ' όψη τον χρόνο) ανάμεσα στα 2 σκέλη.

Η απονομή θα γίνει στις 17:00 στο αναψυκτήριο .


Επίσημη προκήρυξη της Ε.Ο.Π. για την κατηγορία με δελτία:

Η Ελληνική Ομοσπονδία Ποδηλασίας με τη συνεργασία του σωματείου ΠΑΟ Φοίνικας και του Δήμου Καισαριανής, διοργανώνει το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα 2012 στην Ορεινή Ποδηλασία στο αγώνισμα της Κατάβασης (DHΙ).

1. ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΓΩΝΑ

1.1 Ημερομηνία: Σάββατο 30/06/ 2012
1.2 Τόπος: Όρος Υμηττός, Δήμος Καισαριανής, θέση Καλοπούλα.
1.3 Αγωνίσματα: Κατάβαση (DHΙ).
1.4 Οι αγώνες θα διεξαχθούν σύμφωνα με τους Κανονισμούς της Ε.Ο. Ποδηλασίας και ειδικότερα της Ορεινής Ποδηλασίας, για το αγώνισμα του DHI.

1.5 Διαδρομές:
Πίστα Κατάβασης (DHΙ) μήκους 2,2 χλμ, στο όρος Υμηττός.
Εκκίνηση 1 χλμ από τις κεραίες ΟΤΕ και τερματισμός στην
περιοχή Καλοπούλα της Καισαριανής.

1.6 Ειδικοί Κανονισμοί αγώνα:

ΑΓΩΝΕΣ DHΙ

1.6.1. Στον αγώνα DHΙ θα υπάρχουν 2 ηλικιακές κατηγορίες ως εξής α) Juniors (περιλαμβάνει Έφηβους και Νεανίδες με κοινή κατάταξη) και Elite (περιλαμβάνει Άνδρες και Γυναίκες με κοινή κατάταξη ). Σε περίπτωση που δεν συμπληρώνεται ο απαραίτητος αριθμός, στις παραπάνω 2 ηλικιακές κατηγορίες θα γίνει σύμπτυξη σε μία κατηγορία με κοινή κατάταξη.

1.6.2. Στον αγώνα DHΙ, θα πραγματοποιηθεί αγώνας κατάταξης ατομικής χρονομέτρησης, (προκριματικός γύρος), όπου όλοι οι ποδηλάτες θα συμμετάσχουν υποχρεωτικά, και ένας τελικός, όπου ο χρόνος κάθε ποδηλάτη θα καταγραφεί ως επίσημος, για την τελική του κατάταξη.

1.6.3. Η διαδρομή του DHΙ, θα είναι σηματοδοτημένη 24 ώρες πριν τον αγώνα, όπως προβλέπεται από τους Κανονισμούς.

1.6.4. Στον αγώνα DHΙ, όλοι οι αθλητές και αθλήτριες, που συμμετέχουν, θα πρέπει να πραγματοποιήσουν υποχρεωτικά 2 επίσημες αναγνωριστικές καταβάσεις - προπονήσεις, όπως φαίνεται στο παρακάτω πρόγραμμα αγώνων.

1.6.5. Η χρήση κράνους καθώς και όλου του εξοπλισμού ασφαλείας (που απαιτείται από τους κανονισμούς), καθώς και αριθμού αγώνων, είναι υποχρεωτική και στις επίσημες προπονήσεις. Η Αγωνόδικος Επιτροπή είναι η αρμόδια να αποφασίσει εάν ο ποδηλάτης, που συμμετέχει φέρει τον κατάλληλο εξοπλισμό (κράνος Full face, θώρακα, επιαγκωνιδες, επιγονατίδες κλπ) για να πάρει εκκίνηση. Ποδηλάτης (-ες) με ελλείψεις στον εξοπλισμό του, με συνέπεια να μην καλύπτεται η στοιχειώδης ασφάλεια του, δεν είναι δυνατόν να λάβει εκκίνηση.

1.6.6. Κατά την διεξαγωγή κάποιας κατηγορίας, ποδηλάτες άλλων κατηγοριών απαγορεύεται να βρίσκονται εντός της διαδρομής, με ποινή αποκλεισμού από τον αγώνα της κατηγορίας τους.

1.7 Τόπος και ώρες Λειτουργίας Γραμματείας: Η Γραμματεία θα λειτουργεί το Σάββατο 30/6 από τις 08.00 μέχρι το πέρας των αγώνων στο Δημοτικό Εντευκτήριο του Δήμου Καισαριανής, στην περιοχή Καλοπούλα. Ο έλεγχος των δελτίων και η παραλαβή των αριθμών του αγώνα θα γίνει από 08:30 - 09:00.

1.8 Δηλώσεις Συμμετοχής:

1.8.1. Όλα τα σωματεία έχουν το δικαίωμα συμμετοχής με απεριόριστο αριθμό αθλητών - τριών. Οι Δηλώσεις Συμμετοχής θα πρέπει να αποσταλούν στην Ε.Ο.Ποδηλασίας, μέχρι την Τετάρτη 27/06/2012 και ώρα 14.00μμ στο Fax 210 6859739, η στο e-mail Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , στο επισυναπτόμενο έντυπο συμμετοχής.

1.8.2. Στις δηλώσεις συμμετοχής θα φαίνεται με ευκρίνεια, ο αριθμός δελτίου και η κατηγορία του αθλητή. Επίσης θα αναφέρεται και ο Αρχηγός - Συνοδός κάθε ομάδας.

1.9 Τεχνικό Συνέδριο: Σάββατο 30/06/2012 και ώρα 09.00 στο Δημοτικό Εντευκτήριο του Δήμου Καισαριανής, στην περιοχή Καλοπούλα.

1.10 Έπαθλα:

1.10.1. Στην Κατάβαση, μετάλλιο και δίπλωμα στους τρείς πρώτους νικητές ή νικήτριες κάθε κατηγορίας, που θα διεξαχθεί.

1.10.2. Στον νικητή κάθε κατηγορίας θα απονεμηθεί η Φανέλα του Πρωταθλητή Ελλάδος 2012 για το αγώνισμα στο οποίο θα ανακηρυχθεί πρωταθλητής, την οποία και υποχρεούται να φορά σε όλους τους αντίστοιχους αγώνες της κατηγορίας, στην οποία αναδείχθηκε πρωταθλητής, μέχρι το αντίστοιχο Πρωτάθλημα Ελλάδος του 2013.

1.11 Απονομές Επάθλων: Με τη λήξη των αγώνων θα γίνουν απονομές στο Δημοτικό Εντευκτήριο του Δήμου Καισαριανής, στην περιοχή Καλοπούλα.. Οι ποδηλάτες θα προσέρχονται με την επίσημη ενδυμασία των ομάδων τους.

1.12 Πρόγραμμα Αγώνων:

Παρασκευή 29/06/2012
16.00 - 19.00 Πίστα σηματοδοτημένη και ανοικτή για ανεπίσημες προπονήσεις.

Σάββατο 30/06/2012
8:00 Άνοιγμα γραμματείας-παραλαβή αριθμών.
9:00 - 09:15 Τεχνικό Συνέδριο στο Δημοτικό Εντευκτήριο του Δήμου Καισαριανής, στην περιοχή Καλοπούλα.
9:00 - 11:00 2 επίσημες αναγνωριστικές καταβάσεις - προπονήσεις, Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
13:00 - 14:00 Προκριματικός Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
15:15 - 16:00 Τελικός Πανελληνίου Πρωταθλήματος.
16:30 - 17:00 Απονομές

Το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του κάθε αγώνα (π.χ. καιρικές συνθήκες, συμμετοχές, σύμπτυξη κατηγοριών κ.λ.π.). Αρμόδιοι για την κατάρτιση και επισημοποίηση του προγράμματος του αγώνα καθώς και για ό,τι δεν προβλέπει η παρούσα προκήρυξη, είναι ο Αλυτάρχης ο Τεχνικός Επιτετραμμένος της Ε.Ο.Π. και η Αγωνόδικος Επιτροπή.

Δηλώσεις συμμετοχής για δελτία εδώ

Σχόλια (60)Add Comment
freerider GR
...
γραμμένο από freerider GR, Ιούλιος 03, 2012
Ενταξει... δεν μπορούσα να το ξερό αυτο
Trek session 88 ειπε το παιδι!
Παρεπιπτόντως ημουν με ενα ideal
Vsr comp !
GASer
...
γραμμένο από GASer, Ιούλιος 02, 2012
H Mercedes όπως και το Session που είδες στην Λυκόβρυση φίλε freerider είναι δικά μου. Σε ειδα και εγώ καθως περίμενα στο φαναρι, νομίζω είχες και ενα HT φορτωμένο.

Το Session μου είναι μοντελο 2011 σε αντίθεση με αυτό που εκλάπη που νομίζω ότι ειναι 2010. Ένα χαρακτηριστικό στοιχείο των 2010 είναι το γυαλισμένο αλουμίνιο σαν νικελ στον καθετο σωλήνα για οποιον τύχει να το δει.
freerider GR
...
γραμμένο από freerider GR, Ιούλιος 01, 2012
Το ήξερα, άλλα λόγω ποδηλάτου, είπα να το αναφέρω! Μακάρι να το βρεις και να τα πούμε στο επόμενο Πανελλήνιο το 2013!
cherouvim
...
γραμμένο από cherouvim, Ιούλιος 01, 2012
Thanks για τη πληροφορία freerider GR. Είναι άλλος αυτός που λες, είναι δικό του, έτρεξε στον αγώνα.
freerider GR
...
γραμμένο από freerider GR, Ιούλιος 01, 2012
Α, και την mercedes είχα δει στο βουνό, Είχε σχάρα από πάντα κατά τον αγώνα. Εύχομαι να το βρεις φίλε μου!
freerider GR
...
γραμμένο από freerider GR, Ιούλιος 01, 2012
Εγώ έφυγα μετα τους τελικούς, αλλά στην περιοχή της Λυκόβρυσης πέρασε ένας με mercedes που είχε πίσω στη σχάρα ένα μαύρο Trek Session μάλλον με Fox 40 που το είχα δει επάνω στον αγώνα, Άλλα μπορεί να ήταν και δικό του, επειδή δεν υπήρχε και άλλο ποδήλατο πίσω. Δεν ξέρω προς τα που κατευθύνθηκε μετά.
0
...
γραμμένο από Aristos, Ιούνιος 30, 2012
αν ειδε καποιος κατι ασ το δηλωσει απροκαληπτα...μπορει να ηταν το δικο μας βικε .
0
...
γραμμένο από crazyghost, Ιούνιος 30, 2012
ELEOSSSSSSsmilies/sad.gif
cherouvim
...
γραμμένο από cherouvim, Ιούνιος 30, 2012
Εκλάπη SESSION 88 με fox 40 (ο κάτοχος του το είχε αγοράσει από τον alesio) κατά τη διάρκεια τον απονομών.
kos_ros
...
γραμμένο από kostasros, Ιούνιος 28, 2012
kaluspera pws mporw na dhlwsw sumetoxh?
SOTIRIS
...
γραμμένο από SotirisDhr, Ιούνιος 20, 2012
Ρε παιδιά ξέρει κανένας τπτ για το αν αν έχουν κλείσει ξενοδοχεία για τον αγώνα ?
0
...
γραμμένο από Aggelos IH, Ιούνιος 18, 2012
jimmys_dh προσπαθώ να καταλάβω αυτά που λες αλλά δεν γίνετε όταν μιλάς με γρίφους και υπονοούμενα. Μίλα συγκεκριμένα, ποιος κοροϊδεύει και ποιος μπαλώνει.
Jim
...
γραμμένο από jimmys_dh, Ιούνιος 18, 2012
tespa egw milhsa genikotera gia kapoia pragmata kai autos o agwnas htan apla h aformh. Den eimai oute prokathlhmenos oute arnhtikos, alla uparxei koroidia sta pragmata k fainetai oso kai an prospathoun kapoioi na ta mpalosoun...Afou suzhththikan ta provlhmata tote mallon ola einai entaxei! Kalh epituxia euxomai se autous pou tha trexoun.
0
...
γραμμένο από jimmys_dh, Ιούνιος 18, 2012
tespa egw milhsa ligo genikotera gia kapoia pragmata kai autos o agwnas einai apla h aformh...den eimai oute prokathlhmenos oute arnhtikos se oti ginetai alla kapoia pragmata den mpalonontai oso kai na prospathisei kaneis...kai afou opws les ginan kapoies suzhthseis mallon ola einai entaxei!
Kalh epituxia se autous pou tha trexoun!
0
...
γραμμένο από Aggelos IH, Ιούνιος 18, 2012
jimmys_dh τα προβλήματα που ανάφεραν οι παρακάτω έχουν συζητηθεί με τους ίδιους από κοντά με τους διοργανωτές (έτυχε να είμαι μπροστά). Όσον αφορά την προπόνηση,το βουνό είναι ανοιχτό για όλους -όταν δεν υπάρχει κατάσταση κινδύνου 4 και πάνω- και τις περασμένες μέρες γνώρισα αρκετό κόσμο από την επαρχία από όλες τις ηλικίες που κατεβήκαμε μαζί το μονοπάτι. Όσον αφορά τις ημερομηνίες πιστεύω είναι αλήθεια ότι ήταν δύσκολο να πάρουν οι διοργανωτές ακόμα και αυτήν την ημερομηνία και όπως είπες και εσύ πιο κάτω ο ΕΟΠ μας έχει γραμμένους. Είναι κρίμα που μερικοί δεν θα μπορέσουν να έρθουν στον αγώνα. Δυστυχώς δεν μπόρεσα να έρθω στον αγώνα της Καλαμπάκας και δεν ξέρω για την επιτυχία της διοργάνωσης (αν και άκουσα από πολλούς φίλους που πήραν μέρος), αρκέστηκα στο να διαβάσω τα ονόματα των νικητών στην τελευταία ανάρτηση, το να συγκρίνεις τη διοργάνωση του αγώνα της Καλαμπάκας, με έναν αγώνα που ακόμα ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΛΕΜΕ με τη αιτιολογία ότι εκείνος ο αγώνας είναι πάντα(?!?!) καλύτερος επειδή γουστάραν οι διοργανωτές είναι σαν να λες ότι έχεις προσωπικά με τους διοργανωτές αυτού του αγώνα, κάτι που αδικεί και εμάς τους αγωνιζόμενους που περιμέναμε τόσο καιρό για να γίνει κάτι τέτοιο.
Jim
...
γραμμένο από jimmys_dh, Ιούνιος 18, 2012
ta provlhmata einai xekathara kai proanaferthikan parakatw apo arketo kosmo nomizw...oso gia thn purosvestikh, nomizw oti o agwna tha mporouse na ginei allo Sk ap ton Marth mexri ton Noemvrh pou ginontai agwnes 'h se kapoio allo meros pou den tha uphrxe auto to provlhma!
0
...
γραμμένο από Aggelos IH, Ιούνιος 18, 2012
Ας προσπαθήσουμε να είμαστε πιο συγκεκριμένοι, jimmys_dh για πια προβλήματα αναφέρεσαι? Έχει ξεκαθαριστεί το θέμα για το σκοπό του αγώνα, αλλά αυτό δεν θα έλεγα ότι είναι πρόβλημα για τον ίδιο τον αγώνα. Όσον αφορά το θέμα της ημερομηνίας η Πυροσβεστική υπηρεσία είναι ξεκάθαρη όπως το αναφέρει και στην προκήρυξη του αγώνα. Υποθέτω ότι ο αγώνας δεν θα γίνει σ'αυτήν την ημερομηνία σε περίπτωση που η περιοχή βρίσκεται σε κατάσταση συναγερμού. Παρεμπιπτόντως η περιοχή αυτή τη στιγμή και από χτες βρίσκεται σε κατάσταση υψηλού κινδύνου και δεν επιτρέπετε η διέλευση. Για όσους θέλουν να ενημερώνονται για την κατάσταση κινδύνου απευθύνονται στο site της πυροσβεστικής υπηρεσίας: http://www.gscp.gr/ggpp/site/home/ws.csp
Σε μια κουβέντα με τους πυροσβέστες μας είπαν ότι καλό είναι να δίνουμε το παρών και να λέμε μια καλημέρα στους εθελοντές στο πυροφυλάκιο (οι οποίοι btw χρειάζονται περισσότερους).
Ο ΕΟΠ μπορεί να μην μας έχει πάρει με καλό μάτι αλλά είναι στο χέρι μας να δείξουμε ότι αυτό το άθλημα έχει μέλλον, για την ώρα ας δουλέψουμε με αυτά που έχουμε: όρεξη και τρέλα. Αν δεν μας σταματήσαν οι άπειρες πτώσεις πάνω σε δέντρα, κλαδιά και χαντάκια ας μην μας κόψει τη φόρα το μάτιασμα smilies/wink.gif
Jim
...
γραμμένο από jimmys_dh, Ιούνιος 17, 2012
Paidia den mou aresoun oi grinies kai protimw na entharinw kathe prospatheia eite kalh eite kakh. Giati sthn Ellada dustuxws gia prospatheies milame... Alla auth thn fora tha sumfwnhsw me osous to kanoune. Nomizw oti koroideuomaste endelws. H eop mas exei entelws grammenous kai vriskw entelws aparadekto ENAS tetoios agwnas, o opoios exei kai provlhmata na thewreite prwtathlima kai ap auton na vgainei o prwtathlhths Elladas. Einai asteio kai krima giati thewrw oti exoume polu kallous athlhtes kai me thn katallhlh uposthrhxh kai upodomh tha mporousan na ftasoun se polu upshla epipeda na einai epaggelmaties kai na asxolounte apokleistika me auto wste na mporoun na trexoun opoiadhpote mera ktl. Kai pragmatika poia h diafora autou pou exei deltio me kapoion pou den exei? Nomizw pws tetoies diorganwseis eispratoun auto pou tous analogei...Kai enas agwnas ap oles tis pleures opws egine sthn Kalabaka o opoios htan kai ligo atuxos panta tha einai kaluteros giati goustaroun autoi pou ton diorganwnoun(k den exw kamia sxesh me Kalabaka, apla phga na trexw)!
0
...
γραμμένο από Aggelos IH, Ιούνιος 16, 2012
Παιδιά μην τρελαίνεστε. Το έχουμε καταλάβει και αυτοί που μπόρεσαν να κάνουν μια κουβέντα με τους διοργανωτές συμφωνήσαν ότι αυτός ο αγώνας γίνετε γιατί ΠΡΕΠΕΙ επιτέλους να γίνει πανελλήνιος αγώνας DH και μέχρι να γίνει αυτός δεν γίνετε θεωρητικά να υπάρχουν και επαγγελματίες αθλητές. Φίλε gptuono1 η διοργάνωση θα δείξει αν όντως έκανε σωστά τη δουλειά της ΑΦΟΥ γίνει ο αγώνας, μπορεί σε μερικά σημεία να υστερήσουν αλλά μέχρι στιγμής αυτοί που βλέπουμε τη δουλειά που κάνουν μερικοί από αυτούς, ξέρουμε ότι κάνουν ότι μπορούν και είναι ανθρωπίνως δυνατό. Ο χώρος στο μεσαίο σίγουρα είναι πρόβλημα για τους θεατές αλλά το μονοπάτι είναι το από τα γνωστά στην Ελλάδα για την δυσκολία του και απαιτήσεις σε τεχνική και πιστεύω ότι δικαιώνει το άθλημα ειδικά αν το συγκρίνεις με άλλους αγώνες (βλέπε Πάρνηθας) που τα μονοπάτια χαρακτηρίζονται από τον υπόλοιπο κόσμο (και τους αγωνιζόμενους) από XC έως freeride και εμείς τα βαφτίσαμε DH. Καλή επιτυχία σε όλους τους αγωνιζόμενους και χωρίς τραυματισμούς.
jacob
...
γραμμένο από jacob, Ιούνιος 16, 2012
i kanoniki katigoria oxi i open exei orio simetoxwn?
0
...
γραμμένο από Giwrgosv10, Ιούνιος 13, 2012
na rwthsw kati osoi einai katw twn 18 kai exun deltio tha trexoun open??h tha iparxei katigoria episimi katw ton 18??
jacob
...
γραμμένο από iakovos143, Ιούνιος 13, 2012
tha ithela na rwtiso pou einai to link me tin dilwsi gia to open kai poses einai oi simetoxes mexri twra gia to open? EYXARISTW!!!
0
...
γραμμένο από babisv10, Ιούνιος 13, 2012
poles kouventes kai kamia antapokrisi!ok osoi pate euxome na goustarete,ego den mporo logo doulias kias meno byrona...kali epityxia!
louantonis
...
γραμμένο από louantonis, Ιούνιος 12, 2012
tomasz & australos συμφωνώ απολύτως (κυρίως στο κομμάτι του χώρου θα γελάσουμε)
οπότε φέρτε μπόλικες κρύες μπύρες και καλά θα περάσουμε ...

υ.γ. και πολύ προσοχή στα τσιγάρα για τις φωτιές!!!
0
...
γραμμένο από gptuono1, Ιούνιος 12, 2012
den exei noima olla ayta einai agonas gia kapious kai gia kapious alous oxi .efoson eixan skopo mporousan na zitisoun thn bohthia apo kapia diORGANOTRIA ARXH H KAPIO SILOGO ANA THN ELADA POU EXEI XANAGINEI AGONAS KAI DEN THA IPIRXAN PROBLIMATA ME PAPADES KAI PIRASFALIES KTL.ETSI OLOI THA HTAN EFXARISTIMENI GIATI THA HTASN GNOSTI I PISTA SE OLOUS TOUS ENDIAFEROMENOUS ODIGOUS KAI DEN THA IPIRXE KANENA PROBLHMA DEN ROTISAN KANENAN OMOS KAI KANONISAN MONITOUS .AYTOS O AGONAS MPOROUSE ME PROIPOTHESEIS NA EINAI O PROTOS AGONAS THS XRONIAS KAI NA HTAN PRAGMATIKI DIAFIMISEI GIA TO ATHLIMA.BLEPETAI O GANAS STHN KALAMPAKA TH APIXISEI EIXE PAROLO THS ANTIXOES SINTHIKES POU EGINE (ME BROXEI )KAI POSO KALA HTAN DIARGANOMENOS GIA DEUTERH SINEXEI XRONIA ME POLES SIMETOXES KAI ME THS KALHTERES KROTIKES PADA APO TOUS DIAGONIZOMENOUS THA MPOROUSE NA GINEI EKEI PX O AGONAS..PANTOS KALO AGONA NA XOUN XORIS TRABMATISMOUS KAI KALI EPITIXIA SE OLOUS
Tomas
...
γραμμένο από Tomasz, Ιούνιος 12, 2012
Παιδια , δεν εχει νοιμα να τσακονομαστε . Αυτο ειναι ενας αγονας μαιμου που διοργανονει η ομοσποντια για δικοςτους λογους . Αν και ωρεα πιστα-μονοπατι που το χαραξαν και σιντιρουν καποια παιδια (και νανε καλα) , δεν υπαρχει καθολου χορος εκει για τετιες διοργανοσης και αστιο χρονοδιαγραμα .

Καλη καταβαση smilies/smiley.gif
0
...
γραμμένο από Australos1, Ιούνιος 12, 2012
Φίλε Louantonis συμφωνώ απόλυτα ότι πρώτα είμαστε εμείς,ανεξάρτητα οποιασδήποτε Ομοσπονδίας.Καμία από αυτές τις αντιδράσεις δεν θα υπήρχε αν ήταν ένας οποιοσδήποτε,''φιλικός'', αγώνας όπως είπες και εσύ. Απλώς όταν φορτίζεις μια διοργάνωση με τον τίτλο ''Πανελλήνιο Πρωτάθλημα'', θα πρέπει να εξασφαλίζεις, στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό, την όσο μεγαλύτερη αμεροληψία του. Συμφωνώ ότι ο αγώνας έπρεπε να γίνει Αθήνα,υπάρχουν πολλοί αναβάτες εκεί,το μονοπάτι είναι σωστό και η οργάνωση του πιο εύκολη(μικρότερη δυνατή μετακίνηση για ΕΟΠ= savings σε χρόνο,χρήμα και οργάνωση). Απλώς από τη στιγμή που τα πράγματα έρχονται έτσι, βάσει ευθιξίας και σεβασμού προς τους μη local, είσαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να το διοργανώσεις Κυριακή.Η δικαιολογία με την επιφυλακή πυρασφάλειας αποδεικνύει ότι ο αγώνας γίνεται απλώς για να γίνει.Ας συμβιβαστούμε με την ιδέα ότι το downhill είναι το αποπαίδι της ΕΟΠ, και όπως σωστά λες,ας κάνουμε ό,τι κάνουμε μόνοι μας!Peace
louantonis
...
γραμμένο από louantonis, Ιούνιος 12, 2012
φίλε μου australos, η πρώτη μου επαφή σαν αγωνιζόμενος με το τι σημαίνει ομοσπονδία ήταν σε αγώνα ΒΜΧ το 1987 στην τράπεζα στο Χαλάνδρι όπου είχαν έρθει να "τσεκάρουν" τι συμβαίνει, πόσοι είμαστε και τι ήταν αυτό που κάναμε (δεν θα κάνω σχόλιο για τη συνέχεια γιατί τα γεγονότα μιλάνε από μόνα τους), οπότε μπορείτε να καταλάβετε την πραγματική μου άποψη για την αρχή του αθλήματος (επίσης δεν θα σχολιάσω).
Με τα προηγούμενα μου σχόλια ήθελα απλά να επισημάνω πως το σημαντικό είναι να περνάμε καλά με αυτό που κάνουμε ... ανεξάρτητα με τη διάθεση της όποιας ομοσπονδίας ... χωρίς γκρίνιες ...
0
...
γραμμένο από akis scott, Ιούνιος 12, 2012
καλησπερα σε ολους τους downhillαδες!δεν ηθελα να γραψω σχολιο γιατι δεν υπαρχει ελληνικο πρωταθλημα κακα τα ψεματα δουλευομαστε μεταξυ μας........απο την στιγμη που ξεκιναει η πυρασφαλεια 1 ιουλιου μπορειτε να μεταφερεται την ημερομηνια για 23 με 24 ιουνιου its so simple!ενα τελευταιο και κλεινω...παιδια που ασχολεισται με το downhill καντε αγωνες απλα και μονο για να περναμε καλα και να ξεχναμε για λιγο τις σκοτουρες της ζωης αγαπηστε το αθλημα και δημιουργηστε φανατικους και οχι ξενερωμενους downhillαδες....γινεται πρωτα αθλητες και αν πανε ολα καλα και βλεπουμαι βελτιωσει στο χωρο μας θα ερθει και ο πρωταθλητισμος......ανεβαστε το αθλημα που αγαπαμε μην το θαβεται........thank you!!!!!!!!!!!!
australos
...
γραμμένο από australos, Ιούνιος 12, 2012
Φίλε Louantonis, εντελώς φιλικά αλλά ο παραλληλισμός σου περί ολυμπιακού/παναθηναικού και ομοσπονδίας είναι λίγο άσχετος.Τελευταία φορά που κοίταξα,δεν είδα κάποιον επαγγελματία αναβάτη downhill στην Ελλάδα, επομένως οποιαδήποτε σύγκριση μόνο εκτός θέματος μας βγάζει.Το άθλημα δεν είναι η Ομοσπονδία, που βλέπει τα πράγματα εντελώς χρησιμοθηρικά, κάνοντας μια διοργάνωση μόνο και μόνο για να πει ότι την έκανε.Το άθλημα είσαι εσύ,εγώ και όλα τα παιδιά που σκάβουν,καβαλάνε και τριγυρνάνε σε όλη την Ελλάδα για να στηρίξουν μια διοργάνωση.
louantonis
...
γραμμένο από louantonis, Ιούνιος 12, 2012
Συγκρίνω ομοσπονδίες και την πιθανή συμπεριφορά τους και όχι αθλήματα ή αθλητές (το παράδειγμα χρησιμοποιήθηκε απλά για την αντιστοιχία), και το κάνω σαν σχόλιο στο γεγονός της επιλογής της ημέρας από την ομοσπονδία, δεν δικαιολογώ καμία κατάσταση απλά προσπαθώ να την "εξηγήσω" (εάν γίνεται αυτό)!
Επίσης οι περισσότεροι θα ήθελαν να τρέχουν σε όλους τους αγώνες ανά την Ελλάδα και πιθανώς να μην μπορούν, ήτε για οικονομικούς λόγους πλέον - ήτε λόγω έλειψης χρόνου, και είναι άδικο να λές πως οι Αθηναίοι σνομπάρουν όταν σίγουρα τα Καλάβρυτα, η Δίρφη και ο Παρνασσός σχεδόν κάθε σαββατοκύριακο είναι γεμάτα αναβάτες από Αθήνα ...
όλοι γουστάρουμε και αυτό είναι το νόημα ...
holyrider
...
γραμμένο από holyrider, Ιούνιος 12, 2012
Φιλε louantonis,νομιζω οτι ειναι λιγο αστοχο το επιχειρημα σου.Αν θελεις να συγκρινεις ομοια πραγματα,μιλα μονο για ποδηλασια και για τιποτε αλλο.Δες τι μερες γινονται οι αγωνες ποδηλασιας και ξανασκεψου το.Δυστυχως στο ελληνικο DOWNHILL δεν υπαρχουν επαγγελματιες αθλητες οι οποιοι να μην εχουν κανενα προβλημα να τρεξουν οποιαδηποτε μερα της εβδομαδας.Ακομα και αυτοι που εχουν δελτιο αθλητη,εχουν δουλειες και υποχρεωσεις,ασε που δεν σκεφτηκες καθολου το θεμα του χρονου προπονησης που χρειαζονται σε μια πιστα.Με μια κατεβασια δοκιμαστικη δεν πας σε αγωνα,πας νοσοκομειο.Ξερω πολυ κοσμο απο επαρχια(συμπεριλαμβανω και τον εαυτο μου) που θελει να τρεξει στον αγωνα και να μην τον σνομπαρει,οπως κανουν πολλοι αθηναιοι αναβατες στους αγωνες εκτος Αθηνας,ομως καποιοι τους το κανανε σχεδον αδυνατο.Πως δεν σκεφτηκανε αραγε και για κανενα mega downhill την Παρασκευη??
louantonis
...
γραμμένο από louantonis, Ιούνιος 12, 2012
... ένα απλό σχόλιο σχετικά με την ημερομηνία διεξαγωγής!!! Εάν δεν το έχεται καταλάβει (και για όσουν δεν το έχουν καταλάβει), ανεξάρτητα από την κατάσταση και τη στάση γενικά της ομοσπονδίας, έχουμε να κάνουμε με τον αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος από τον όποίο θα έχουμε τον Πρωταθλητή Ελλάδας και όχι οποιονδήποτε "φιλικό" αγώνα, αυτό σημαίνει πως η ομοσπονδία πράγματικά εάν το επιθυμούσε θα μπορούσε να τον οργανώσει ακόμα και Τετάρτη πχ. (σκεφτήτε για παράδειγμα αγώνα πρωταθλήματος Παναθηναικού-Ολυμπιακού και να έλεγαν κάποιοι παίκτες ή προπονητές "δεν μπορούμε την τάδε μέρα για τον οποιοδήποτε λόγο" τι ακριβώς πιστεύεται πως θα γινόταν? ίσως τα μεγέθη να είναι δυσανάλογα, η αντιστοιχία όμως είναι ίδια μιας και μιλάμε για ομοσπονδίες)...
και δεν χρειάζεται να στενοχωριόμαστε, κυρίως όσοι δεν είναι αθλητές με δελτία, το βουνό εκεί είναι και τα παιδιά έχουν κάνει πολλή δουλειά στα μονοπάτια για να κατεβαίνουμε και να γουστάρουμε... οποιαδήποτε μερα και ώρα...
παναγιώτης6258
...
γραμμένο από παναγιώτης6258, Ιούνιος 12, 2012
Καλημέρα θα ήθελα να μάθω τι παίζει με τις συμετοχές γιατί δεν έχω καταλάβει απο που δηλώνουμε ... αν μπορεί κάποιος ας βοηθείσει!!
holyrider
...
γραμμένο από holyrider, Ιούνιος 12, 2012
Η επιφυλακη,οι παπαδες και οποιοδηποτε αλλο κολημα δεν ειναι λογος και δικαιολογια να κανεις εναν τετοιο αγωνα ημερα Σαββατο.Αν υπαρχουν προβληματα ΔΕΝ τον κανεις!Υπαρχουν τοσες σωστες και ομορφες πιστες σε ολη την Ελλαδα,πρεπει υποχρεωτικα να γινει εκει?
Αντε,και του χρονου καθημερινη μεσημερι,μολις κλεισουν τα καταστηματα!
bak
...
γραμμένο από bak, Ιούνιος 11, 2012
Dikaiologimeni grinia apo olous nomizo...ti parimenis apo mia omospondia pou apo tote pou thimame na exo vgali deltio[1994]den exi gini tpt pros tin anaptixi toy podilatou kai se alles morfes p.x bmx downhill k.a.Na xereste pou mas kanoun kai panellinio gia na vgaloi kai protathliti i xora...thimaste ta persina.edo to bmx exi gini olimpiako athlima kai anti na xefitronoun i pistes i mia piso apo tin alli autoi koimounte..ektos kritis fisika me idiotiki protovoulia.
dimitris95
...
γραμμένο από dimitris95, Ιούνιος 11, 2012
paidia steilte ena link me video tou monopatiou gt egw dn to xerw prwti fora tha erthw imitto
Taj1
...
γραμμένο από Χάρης Παπανικολάου, Ιούνιος 11, 2012
Θα υπάρχει και ζωντανή κάλυψη από RED BULL TV - Rob Warner. . . . . .
Δεν είναι του στυλ μου να κατακρίνω “πρωτοβουλίες” ατόμων που θέλουν το καλό του αθλήματος
της Κατάβασης αλλά καλό θα είναι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες να λαμβάνονται ύστερα από “ώριμη” σκέψη.
Εν καιρό λοιπόν οικονομικών δυσχερειών κ.τ.λ. ας αφήσουμε τις δουλειές μας λίγες μέρες για να προλάβουμε τα δοκιμαστικά της Παρασκευής,
όπως κάνουν άλλωστε και οι επαγγελματικές ομάδες απο ΠΕΜΠΤΗ μέχρι και ΣΑΒΒΑΤΟ που είναι τα προκριματικά!
Παρ’ολα αυτά καλή προσπάθεια στους διοργανωτές για ένα άψογο ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΣΑΒΒΑΤΙΑΝΟ Ελληνικό Πρωτάθλημα Κατάβασης.
DimS
...
γραμμένο από DimS, Ιούνιος 11, 2012
Είναι αυτό που λέμε στο χωριό μου, " Η ΑΡΠΑΧΤΗ ".
Τα τσιμπάνε για να πανε διακοπες τον Ιούλιο.
Όπως είναι γνωστό ο Ιούλιος είναι ο μήνας των διακοπών και δε γινόταν να φύγουνε με άδειες τσέπες!
Ένας αγώνας κρίνει τα πάντα και τάκα τάκα! Συνοπτικές διαδικάσίες λέμε...
gptuono
...
γραμμένο από gptuono, Ιούνιος 11, 2012
opos anaferane kai o pio polis kosmos malon mas exoun gramenous emas apo eparxia h!!einai mono gia athina o agonas h!!oi omostondia den mas sebetai katholou kai einai mion olla ayta mrabo se osous to skeftikan krima gia to agonistiko kino ths eparxias????????????Προπονηση-προκριματικα-τελικοι,ολα την ιδια μερα poli krimaaaaaaaaaaa
0
...
γραμμένο από Χάρης Παπανικολάου, Ιούνιος 11, 2012
Θα υπάρχει και ζωντανή κάλυψη από RED BULL TV - Rob Warner. . . . . .
Δεν είναι του στυλ μου να κατακρίνω “πρωτοβουλίες” ατόμων που θέλουν το καλό του αθλήματος
της Κατάβασης αλλά καλό θα είναι τέτοιου είδους πρωτοβουλίες να λαμβάνονται ύστερα από “ώριμη” σκέψη.
Εν καιρό λοιπόν οικονομικών δυσχερειών κ.τ.λ. ας αφήσουμε τις δουλειές μας λίγες μέρες για να προλάβουμε τα δοκιμαστικά της Παρασκευής,
όπως κάνουν άλλωστε και οι επαγγελματικές ομάδες απο ΠΕΜΠΤΗ μέχρι και ΣΑΒΒΑΤΟ που είναι τα προκριματικά!
Παρ’ολα αυτά καλή προσπάθεια στους διοργανωτές για ένα άψογο ΠΑΡΑΣΚΕΥΟΣΑΒΒΑΤΙΑΝΟ Ελληνικό Πρωτάθλημα Κατάβασης.
0
...
γραμμένο από george mfg, Ιούνιος 11, 2012
Γεια σου φιλε Tsaki23 ειμαι απο τουs riders του Υμηττου που βοηθανε να γινει ο αγωνας.μπραβο σου που εχεις δουλεια γιατι εδω ειμαστε ΑΝΕΡΓΟΙ,και οσον αφορα το μπανιο εχουμε πολυ καιρο να παμε γιατι σκαβουμε στο βουνο...
0
...
γραμμένο από ARISTOS, Ιούνιος 11, 2012
επισης θα ηθελα να σας ενημερωσω οτι ο λογος που γινεται Σαββατο 30, ο αγωνας και οχι Κυριακη 1 Ιουλιου ειναι γιατι τον Ιουλιο ξεκινα η επιφυλακη πυρασφαλειας στον Υμηττο και απαγορευονται ολες οι δραστηριοτητες.
0
...
γραμμένο από ARISTOS, Ιούνιος 11, 2012
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ! ΤΟ ΜΟΝΟΠΑΤΙ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΕΣΑΙΟ ,ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΑΝΑΨΥΚΤΗΡΙΟ . {Στο χωματοδρομο δεξια και μετα απο 50-60 μετρα πεφτει αριστερα σε καινουριο κοματι ,οσπου βρισκει το γνωστο μονοπατι της καλοπουλας εως το αναψυκτηριο. Οι συμετοχες για το OPEN ξεκινουν την Τεταρτη τελικα ,την ιδια μερα θα ανεβει και link που θα γραφει" για συμετοχες open εδω" ,συμπληρωνοντας αυτην την αιτηση-δηλωση και βαζοντας τα χρηματα στον λογαριασμο γινεται η εγγραφη.οι δηλωσεις συμετοχης τελειωνουν 29 ιουνιου ,Παρασκευη οπου θα λειτουργησει και 3ωρη γραμματεια το απογευμα στον Υμηττο.Οι αναβατες κατω των 18 ετων πρεπει να εχουν μαζι τους υπευθηνη δηλωση υπογεγραμενη απο γονεις.
0
...
γραμμένο από Tsaki23, Ιούνιος 11, 2012
Καλησπερα σε ολους,οπως βλεπεται η ομοσπονδια ποδηλασιας απαντησε ευθεως (στα α......α της),στα ερωτηματα μας περι διεξαγωγης του αγωνα ημερα κυριακη,απο ανεπισημες πηγες εμαθα οτι φταινε οι παπαδες της περιοχης που δεν αφηνουν να γινει ο αγωνας την κυριακη,ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ! οι διοργανωτες θελουνε να μαζεψουνε το χρημα και να παμε για μπανιο την κυριακη,πρεπει να καταλαβεται οτι ΔΟΥΛΕΥΟΥΜΕ σαββατο και δεν μπορουμε να συμετασχουμε,Ευχαριστω!Επιση
williamDH
...
γραμμένο από williamDH, Ιούνιος 11, 2012
Το μονοπατι θα ειναι το γνοστο μεσεο; Ευχαριστω. smilies/wink.gif
0
...
γραμμένο από babisv10, Ιούνιος 11, 2012
paidia kante to kyriaki!afinete kosmo pou gustari exo apo thn fasi!nai na dosoume ta 20e alla oxi na hasoume kai to merokamato tou savatou krima den einai!?ean thelete mporite noris einai akoma!
Mironas
...
γραμμένο από Mironas, Ιούνιος 11, 2012
Και για όσους είναι εκτός Αθήνας θα ήταν καλύτερο να γίνει σ/κ ο αγωνας
freerider GR
...
γραμμένο από freerider GR, Ιούνιος 10, 2012
Κοίτα dimitris95 έχει πέτρα από όσο είδα σε video από Υμηττό, άλλα δεν θα είναι και τίποτα το άβατο. Έγω ας πούμε θα τρέξω με ένα Ideal VSR Comp του 2011.
dimitris95
...
γραμμένο από dimitris95, Ιούνιος 10, 2012
kai sumfwnw me ta parakatw sxolia na ginei o agwnas kyriakh gt borei na mhn doleuw alla exw frodisthrio opote idio pragma...
dimitris95
...
γραμμένο από dimitris95, Ιούνιος 10, 2012
tha einai duskolos agwna gt exw podilato dirt-hardtail?
DimS
...
γραμμένο από DimS, Ιούνιος 10, 2012
Μήπως δεν απευθύνεται σε όλη την Ελλάδα ο αγώνας;;;;;;;;; Λέω εγώ τώρα με το μικρό στενό μου μυαλό....
0
...
γραμμένο από takasi, Ιούνιος 09, 2012
Καλησπερα και απο εμενα και εγω την ιδια απορια εχω,ποσοι θα μπορεσουν Παρασκευη και Σαββατο οχι μονο να παρουν μερος αλλα και να δουν τον αγωνα απο κοντα εκτος αν οι ανθρωποι της ομοσπονδιας εχουν κανονισει κατι αλλο για την την Κυριακη ειναι κουτο αυτο το πραγμα να μενω διπλα και να μην μπορω να παρω μερος ολοι οι αλλοι αγωνες πως γινονται ΣΚ?Οποτε μπαινει στην μεση κρατικος παραγοντα γινινται ολα τα κουλα γενικος μιλαω οχι μονο για την προκυμενει περιπτωση τυχαιο δε νομιζω,
ευχαριστω.
holyrider
...
γραμμένο από Bασιλης Τσιαντικος, Ιούνιος 09, 2012
Λυπηρο αλλα η ελληνικη ομοσπονδια πρωτοτυπησε.Προπονηση-προκριματικα-τελικοι,ολα την ιδια μερα.Φαινεται οτι δεν νοιαζεται κανεις για τους αναβατες που εργαζονται η που ειναι απο επαρχια.Αναρωτιεμαι αν εχουν σκεφτει εστω το ποσο κουτο εως και επικινδυνο ειναι να φτανεις τελευταια στιγμη σε μια πιστα αγωνα Downhill και να τρεχεις στα "τυφλα" χωρις να τη "διαβασεις".Μπραβο!
0
...
γραμμένο από babisv10, Ιούνιος 09, 2012
epidi eimai vyroniothis kai xero kala to boyno ua iparxoun provlimata sinostizmou..aneparkia horou!!!ektos aytou opos ipe kai o tsaki alaxte to kai kante to kyriaki!doulevoume ehoume paidia na threpsoume!..alla theloume kai na goustaroume 1-2 fores to xrono!thanks!
0
...
γραμμένο από Αριστος, Ιούνιος 09, 2012
kalhspera se olous ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ για τον αγωνα στα τηλ:ΑΡΙΣΤΟΣ 6986804968

Οι συμετοχες για το open ξεκινουν απο δευτερα
freerider GR
...
γραμμένο από freerider GR, Ιούνιος 09, 2012
Για την κατηγορία ΟΡΕΝ πως δηλώνουμε συμμετοχή;
0
...
γραμμένο από Πάνος_Ηγουμενίτσα, Ιούνιος 09, 2012
Κατηγορία open θα υπάρξει?
0
...
γραμμένο από kimon bal, Ιούνιος 09, 2012
1η Ιουλιου ξεκιναει η επιφυλακη στο βουνο με κινδυνο να ματαιωθει ο αγωνας λογο φωτιας !!
0
...
γραμμένο από Tsaki23, Ιούνιος 09, 2012
Θα ηθελα να ρωτησω γιατι γινεται ο αγωνας σαββατο και οχι κυριακη?Υπαρχουνε πολοι απο εμας οπως και γω που δουλευουμε,ευχαριστω!

Γράψε σχόλιο
μικρότερο | μεγαλύτερο

busy