Παρασκευή 22 Νοε 2024

Who's Online

Now online:
  • 27 guests


3ο Bike Park DH Cup Livadi

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Races - Προκηρύξεις Αγώνων

poster_dh_cup_livadiΤο 3ο Bike park dh cup ανοίγει την αυλαία του με τον πρώτο αγώνα στις 3-4 Ιουλίου στην αγκαλιά του Ολύμπου στο λιβάδι Ελασσόνας (  www.livadi.gr  ) ,το Bike park dh cup είναι πλέον ένας θεσμός που  πραγματοποιείτε με μεγάλη επιτυχία για τρία συνεχόμενα χρόνια και ευχαριστούμε  όλους όσους συμβάλουνε σε αυτό αθλητές και εθελοντές,  .Το 2010 παλέψαμε μαζί με τους Δήμους , Επαρχεία, Νομαρχίες, να στήσουμε κάτι πιο δυνατό κι έτσι φέτος το 3o Bike park dh cup θα αποτελείται από τέσσερα μέρη αγώνων σε διάφορες περιοχές τις κεντρικής Ελλάδας στα οποία η αθλητές θα συγκεντρώνουν βαθμολογία από κάθε αγώνα αναλόγως με την θέση τους ,με την λήξη  του τελευταίου αγώνα που διεξαχθεί τον Οκτώβριο  θα ανακηρυχθεί ο κυπελλούχος του 3ου Bikepark dh cup. Στον τελικό του κυπέλλου που θα διεξαχθεί τον Οκτώβριο (Ανοιχτή η τοποθεσία του αγώνα )Οι τρείς πρώτοι τις γενικής κατάταξης θα κερδίσουνε δώρο επιταγές αξίας :(1ος- 1000 ευρώ,2ος -600ευρώ,3ος-300 ευρώ) καθώς  θα γίνει και κλήρωση με δώρα για τους αθλητές .Δικαίωμα στην κλήρωση έχουνε όλοι οι αθλητές που έχουν  πάρει μέρος και στους 3 από τους 4 αγώνες του κυπέλλου.      

O Ποδηλατικός Αθλητικός Όμιλος Επαρχίας Ελασσόνας με την υποστήριξη του Δήμου Λιβαδίου το Επαρχείο Ελασσόνας  και την Νομαρχία Λάρισας   διοργανώνουν τον 1ο   2ήμερο αγώνα κατάβασης (downtown -downhill) του 3ου Bike park dh cup στο πανέμορφο ορεινό χωριό Λιβάδι Ολύμπου, πατρίδα και γενέτειρα του μεγάλου αγωνιστή του 1821 και Φιλικού  Γεωργάκη Ολύμπιου,  που ανήκει  στην επαρχία Ελασσόνας , στις 3-4/7/2010.

ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ ΑΓΩΝΑ

Ημερομηνία: 3-4/ 7 / 2010

Τόπος:
Λιβάδι Ελασσόνας

Αγωνίσματα:
Σάββατο αγώνας  Κατάβασης (downtown) 3/7/2010, Κυριακή αγώνας κατάβασης (downhill) 4 / 7 / 2010

Διαδρομή:
Η διαδρομή downtown θα είναι μέσα  στο χωριό σε πλακόστρωτα παραδοσιακά στενά και  η διαδρομή downhill  θα είναι στην άκρη του χωριού η εκκίνηση θα γίνει από την περιοχή του Προφήτη Ηλία.

Ειδικοί Κανονισμοί αγώνα:

Ο αγώνας Κατάβασης θα έχει μια κατηγορία Open (σε περίπτωση που συμμετάσχουνε 6 έφηβοι και 6 γυναίκες θα δημιουργηθούν  και κατηγορίες και για αυτούς και θα γίνεται απονομή μεταλλίων και τίτλος  κυπελλούχου στον τελικό αγώνα του κυπέλλου)  όπου και θα αγωνίζονται όλοι ανεξάρτητα αν έχουν δελτίο αθλητικής ιδιότητας. Για τους ανηλίκους 14-18 χρονών, είναι απαραίτητη και η παρουσία κηδεμόνα, που θα υπογράψει σχετική δήλωση.
Οι  αγώνες Κατάβασης θα πραγματοποιηθούν με έναν προκριματικό αγώνα κατάταξης (ατομική χρονομέτρηση), όπου όλοι οι ποδηλάτες θα συμμετάσχουν υποχρεωτικά, και έναν τελικό, όπου ο χρόνος κάθε ποδηλάτη θα καταγραφεί ως επίσημος, και θα μετρά στην τελική του κατάταξη. Η σειρά εκκίνησης στον τελικό θα είναι η αντίστροφη της κατάταξης των προκριματικών. Ποδηλάτης-σες, που δεν έχει δύο τουλάχιστον επίσημες δοκιμαστικές προσπάθειες δεν θα πάρει εκκίνηση. Οι δοκιμές και η επίσημη προπόνηση θα πραγματοποιηθούν όπως φαίνεται στο πρόγραμμα. Η διαδρομή θα σηματοδοτηθεί 24 ώρες πριν τον αγώνα.
Η χρήση κράνους κλειστού τύπου καθώς και όλου του εξοπλισμού ασφαλείας(θώρακας, επιγονατίδες) που απαιτείται από τους κανονισμούς της ομοσπονδίας, καθώς και η χρήση αριθμού του κάθε αναβάτη, είναι υποχρεωτική και στις προπονήσεις. Ποδηλάτης-σες με ελλείψεις στον εξοπλισμό του με συνέπεια να μην καλύπτεται η στοιχειώδης ασφάλεια του, δεν θα λάβει εκκίνηση.

Τόπος και ώρες Λειτουργίας Γραμματείας:

Η γραμματεία θα λειτουργεί στο χώρο του τερματισμού το Σάββατο 3 / 6 από τις 12:00 μέχρι τις 15:00 και την Κυριακή 4 / 6 από τις 09:00 μέχρι 10:00

Δηλώσεις Συμμετοχής:
Η κατάθεση των δηλώσεων συμμετοχής για καλύτερη οργάνωση θα ήτανε καλό να γίνουν το συντομότερο δυνατό τηλεφωνικώς ή μέσω e-mail.  H παραλαβή των αριθμών του αγώνα θα γίνεται στη γραμματεία, το Σάββατο 3/7 από τις 12:00 μέχρι τις 15:00 και την Κυριακή 4/7από 09:00 ως τις 10:00. Απαραίτητη η επίδειξη ταυτότητας, διαβατηρίου ή διπλώματος οδήγησης για την παραλαβή σένσορα χρονομέτρησης .

Κόστος συμμετοχής:
Το κόστος συμμετοχής είναι 25 Ευρώ για κάθε αγώνα  και παρέχονται νερό, σάντουιτς και αναμνηστικό μπλουζάκι.

Έπαθλα:
Κύπελλο στον πρώτο μετάλλιο στους τρείς πρώτους νικητές ή νικήτριες τις κάθε κατηγορίας και δώρα από τους χορηγούς  για τους τρείς πρώτους της κάθε κατηγορίας. Η απονομή θα διεξαχθεί στην κεντρική πλατεία του χωριού την Κυριακή  στις 15:00 και για τους δυο αγώνες .

Πρόγραμμα Αγώνων:    Σάββατο 3-7-10
12:00 - 15:00  Λειτουργία Γραμματείας
13:00 - 15:00    Εκκίνηση επίσημων δοκιμαστικών       
17:30 - 18:30    Εκκίνηση προκριματικού αγώνα
19:00 - 20:00    Εκκίνηση αγώνα

Πρόγραμμα Αγώνων:    Κυριακή 4-7-10

09:00 - 10:00  Λειτουργία Γραμματείας
09:00 - 10:30    Εκκίνηση επίσημων δοκιμαστικών       
11:00 - 12:00    Εκκίνηση προκριματικού αγώνα
12:30 - 13:30    Εκκίνηση αγώνα
15:00    Απονομές Επάθλων

Το πρόγραμμα μπορεί να τροποποιηθεί σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του αγώνα (π.χ. καιρικές συνθήκες). Αρμόδιοι για την κατάρτιση και επισημοποίηση του προγράμματος του αγώνα καθώς και για ότι δεν προβλέπει η παρούσα προκήρυξη, είναι η Αγωνόδικος Επιτροπή.

ΕΤΑΙΡΙΑ ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟ ΤΟ ΚΥΠΕΛΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ Η WWW.IRONTEAM.GR

Τηλ. επικοινωνίας: 6987940435-2493022771 (10:00-14:30 & 18:00-21:00 καθημερινά)Στέφανος Γκατζιούρας.
E-mail: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.    &  Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.

ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΟΥ ΚΥΠΕΛΛΟΥ  ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ BIKE PARK GKATZIOURAS WWW.BIKEPARK.ORG  KAI OI ΕΤΑΙΡΙΕΣ  ORANGE MOUNTAIN BIKES-ZUMBI CYCLES-RENTHAL-URGE- HOLMENKOL-THE-SYNCROS-SLIME-MARZOCCHI-MONSTER ENERGY

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ:
ΚΤΗΜΑ ΜΠΕΛΛΟΥ ***** :ΤΗΛΕΦΩΝΟ:2351770021-6976783461 www.ktimabellou.gr
ΞΕΝΩΝΑΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ:6976994499&6978774686 www.hotel-antoniou.gr 
ΞΕΝΩΝΑΣ ΛΑΝΑΡΙ: .ΤΗΛΕΦΩΝΟ 2493-041210 / 6974418443 www.lanari.gr 
ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΙΟΣΚΙ:ΤΗΛΕΦΩΝΟ 24930-41377, 6976519665.
Σχόλια (34)Add Comment
Tomas
...
γραμμένο από tomasz, Ιούλιος 06, 2010
ela Al3x egw griniazo kai thelw na kanoneisoume randebou , emeis kai podhlata mas , na doume poios tha ginei kommotissmilies/cheesy.gif
timos
...
γραμμένο από timos, Ιούλιος 02, 2010
Αύριο πρωί πρωί εκκίνηση για Ελασσόνα... τα λέμε εκεί!
0
...
γραμμένο από Al3x, Ιούλιος 02, 2010
Egw pantos paidia 8a paw ston agwna kai ta logia einai perita.Arnitika sxolia den mporo na vlepw apo atoma pou den exoun paei pote...Ama den mporeis gine komoths...Aaaa...kai an den mporeis ka8olou gine kommotis tou kolou!
0
...
γραμμένο από stergios k, Ιούλιος 02, 2010
oi pistes einai antrikes..!!!!deste ta podilata gera kai elate libadi na goustaroume..!!!afiste t arnitika sxolia..elate se auton tn agwna kai meta sxoliaste arnitika h 8etika(an kai dn nomizw na exete arnitika sxolia meta apo auton tn agwna)
danis
...
γραμμένο από danis, Ιούλιος 02, 2010
Paidia ta polla logia einai ftwxia kai epeidh 8a pesei poly ftwxia giati akouste pws exoun ta pragmata dioti kaname kai ton agwna st grevena kai kati 3erw...loipon 4 agwnes x 5.000euro peripou = 20.000 + 1.900 ta xrhmatika + ta dwra = 22.000 euro peripou..TYXAIO??DEN NOMIZW....smilies/tongue.gif
danis
...
γραμμένο από anastasis, Ιούλιος 02, 2010
paidia apo logia xortasame....an nomizete oti ta lefta kai ta epathla einai kati gia esas to exete xasei to paixnidi.....exoyme xalasei tosa lefta gia ta podilatamas kai kathomaste kai asxoloymaste me 25 kai 50 eyro ti na po......kai o agonas eixe anakinothei proforika tris mines prin alla opos xeroyn oloi oti yparxoyn problimata gia enan agona.....ektos an thelete na anakinosoyme ton agona apo tin arxi toy xronoy kai meta na ton akiroynoyn......kai telos panton as peis kati kapios o opoios eirthe kai stoys treis agones toy stefanoy kai exei parapono.....elpizo na ta poyme sto libadi giati i pista molis simera teleiose kai einai poly oraia....ta leme kai kante dh kai afiste tis parles.......
0
...
γραμμένο από Βαγγέλης Ξάνθη, Ιούλιος 01, 2010
Πάντως είναι λυπηρό ότι σε μία χώρα που κανείς παράγοντας δεν υποστηρίζει ακόμα το DH (ούτε οι φαινομενικά sponsors γιατί προφανώς δεν τους αποφέρει χρήματα) φτάνουμε σε σημείο εμείς οι ίδιο οι riders να μην το υποστηρίζουμε με την συμπεριφορά μας. Σίγουρα καλό θα ήταν να ανακοινώνονται μερικοί αγώνες από την αρχή της χρονιάς αλλά από προσωπική μου εμπειρία αυτό από μόνο του δεν λέει τίποτα! γιατί στην τελική κι εγώ ανακοίνωσα το CG Camp εδώ και μήνες και μερικοί που από την πρώτη στιγμή θέλανε να έρθουν(και ξέρανε πολύ καλά τις ημερομηνίες) την τελευταία στιγμή περιμένανε να τους πάρω εγώ τηλέφωνο για να μου πούν ότι τελικά δεν θα μπορέσουν να έρθουν.
Αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι σε κάθε διοργάνωση που γίνεται αυτός που δεν πάει είναι ο χαμένος. Γιατί εάν δεν υποστηρίξουμε τους διοργανωτές (άσχετα με αυτό που κάνουν) δε θα πάμε μπροστά.
Tomas
...
γραμμένο από tomasz, Ιούλιος 01, 2010
re paidia , pou kai pou zografizw pinakes kai pistepste me oti kritiki me kanei na prospathisw akoma kalitera , kala logia sou dinoun efxaristish ala kritiki einai auth pou mou lei ti ekana lathos . pistebw oti oli griniarides telika tha pane ston agona kai griniazoun epidi niazonte smilies/smiley.gif
StuntMan
...
γραμμένο από StuntMan, Ιούλιος 01, 2010
1 comment kai to teleutaio gt symfono me tn timo pos dn prepei na paizei grinia ... kai na peftei gnk h psucologia...
Alla as mn ethelotufloume kiolas. An eidate ta 1a comments ksekinisan polu noris me protropes gia mikres alages pou kata tn tapeinh m apopsh tha euxaristousan polous... to thema tis teleutaias stigmhs dn einai h 1h fora pou anaferete...PROSOPIKA dn me enoxlhse toso gt einai 2 bdomades ... tha mporouse na htan kai ligotero ,exoume dei kai ligotero... gia ta upoloipa... tha htan kalo na uphrxe kapoios apo tous diorganotes...pou na rixnei mia matia kai na apada se tuxon apories...Ty anastasi estw kai 5 - 6 meres meta... h 3 meres prin parto opos thes...
Ayto p me enoxlhse einai oti DN UPARXEI PROPONHSH!!! kai mn akouo h pista einai anoixth kai twra.. gt eimai apo athina dn zw mono gia na kano podhlato kai oute exo tn dunatothta na "petagomai" elassona etc ena sk prin.. en mesw eksetastikhs ego! h to otidhpote gia ton kathe allo... gia na kanei!exoume kai doulies! 1 mera tipota parapano! DN einai kai polu... tha prepe ligo na paizei to oti plhroneis pairneis... swsta?? oxi ela kane 2 voltes skasta kanonika kai ante geia tha bgei outos h allos protos + deuteros + tritos + + + o local!
Kai telos gia TO THEMA twn xrhmatwn... Apla mathimatika einai (mpiiiiip)! sunolo 4 agwnes x 25 = 100 ..... 1900 / 100 = [me 19 sumetoxes ebgales ta thrulika epathla?] exoume dei teleutaia kato apo 60 minimum??? DN nomizo... dn mpaino kan sto kopo na kano etc ena teleutaio mikro upologismo...
Ase to allo... δώρο επιταγές (ara kalhptontai apo tous sponsores - sponsora tha skeutei kapoios tuxaios! )
As mn akouso loipon kai paraponemeno diorganoth pou mphke mesa...hmarton!Me elikoptera tha mas anebazete?...
Eimai apo aytous pou 1a tha poun bravo se mia kalh diorganosh kai spania tha katakrinoun... dn ginete na mn milame kai katholou omos! Ola rodina kai wraia tha tan etc kai flower power dwsee re hippi aderfe!!! kai tpt dn tha alaze pote...h antikoimenikh kritikh einai themith h tha prepe toulaxiston...theloume na paei psila to DH kai tha to ksanapw! THELOUME KALO DH STN ELADAA! An oxi twra estw tn epomenh... gia ayto eimaste edo kai asxoloumaste...

P.s
Asta 25.. kanta 50 100 200 re paidi m alla as to aksizei! San pista eimai sigouros tha nai kai gamo! ti na tn kano 2 fores omos..? afou KAI ME SOFER na erthw prepei na kapso tn mia mera gia na pw oti tha TREKSO stn allh... kati p me bgazei ektos fusika... ta kala paradeigmata vlepe ekso einai pros mimish oxi pros apofugh! As prospathisoume...
0
...
γραμμένο από *steven*, Ιούλιος 01, 2010
Στην τελική είναι σαν το στοίχημα....εκεί παίζουν χίλιοι δυο πολύ περισσότερα απο 50 ευρα με πιθανότητες μικρές να κερδισουν χρήματα...εμείς σε τέτοιους αγωνες παίζουμε στοίχημα με πιθανότητα να κερδίσουμε μία στις 80 περίπου...δεν είναι και άσχημο το ποσοστό......μήπως να λέγαμε στον ΟΠΑΠ να το βάλει σαν άθλημα???Εκεί να δείς χορηγούς κε έπαθλα......Τρέλα είναι που πληρώνεται.......αν αυτό σημαίνει λιγότερους οπαδούς του σπορ δεν το γνωρίζω. Αυτό που ξέρω είναι πώς αθλητες όπως η Μαρία και ο Κώστας δίνουν απο την τσέπη τους και τον μόχθο τους 1000 ευρώ τον αγώνα.....είπατε κάτι???? Τα 50 ευρώ μας μάραναν...
0
...
γραμμένο από nice guy1, Ιούλιος 01, 2010
H κατηγορία 30plus τί κληρώνει???Λέω να έρθω πρώτος?
0
...
γραμμένο από nice guy1, Ιούλιος 01, 2010
Πές τα ρε DEVINCIS έέέεεεσενα θέλουμε!!
...και όπως είπαμε, θα σου γυρίσω το DEVINCI και εσύ με το bus!
0
...
γραμμένο από Devincis, Ιούλιος 01, 2010
και επίσης θα συμφωνήσω με τον steven... παιδιά 1900e χρηματικά έπαθλα και δώρα δεν νομίζω ότι έχουμε δει και σε πολλούς αγώνες....
0
...
γραμμένο από Devincis, Ιούλιος 01, 2010
ρε φίλε tomasz δίκιο έχεις... σε πιστεύω οτι θέλεις να πας. Αλλα τι να κάνουμε... πιστεύω και ο ίδιος ο Στέφανος θα προτιμούσε να έχει ανακοινωθει αυτος ο αγώνας και 2 μήνες νωρίτερα... αλλά δεν μπορείς να ξέρεις τι παίζει ακριβώς πίσω από καθε διοργάνωση. Και να ξέρεις πως οι περισσότεροι έχουν δουλειές και υποχρέωσεις!
timos
...
γραμμένο από timos, Ιούλιος 01, 2010
Αυτό που σίγουρα συμφωνώ είναι ότι όντως άργησε ο αγώνας να ανακοινωθεί και πολλοί όπως οι 3ridebros δε μπορούν να παρευρεθούν ενώ θα το ήθελαν πολύ.

Τώρα για τα υπόλοιπα... τι να λέμε τώρα! Είναι μακριά η κουβέντα και δεν καταλήγει πουθενά. Γι' αυτό και ποτέ δε θα δούμε προκοπή στην Ελλάδα, όχι μόνο στο downhill αλλά γενικά, και μια ζωή θα τρέχουμε στο εξωτερικό για να βρούμε κάτι της προκοπής.

Πάντα, σε κάθε αγώνα θα βρεθούν κάποιοι να παραπονεθούν. Είτε γιατί είχε φορτηγά και γρατζουνίστηκε το ποδήλατό τους, είτε γιατί ήταν ακριβά, είτε γιατί δεν είχε καλή σηματοδότηση, είτε γιατί ήταν δύσκολη η πρόσβαση και χίλιοι δυο άλλοι λόγοι που αυτός που θέλει να παραπονεθεί θα βρει για να το κάνει. Κλασικοί Έλληνες και αυτό συμβαίνει σε όλους τους τομείς.

Κανείς όμως, εκτός από μετρημένους στα δάχτυλα, δε βγει να πει τα καλά της κάθε διοργάνωσης και να δώσει ένα μπράβο στο διοργανωτή και να του προτείνει τι να βελτιώσει την επόμενη φορά. Κανείς δε θα μπει στο κόπο να γράψει ένα κείμενο για να δώσει τα συγχαρητήρια του. Απ' την άλλη πολλοί θα μπουν στο κόπο να αφήσουν ένα σχόλιο εδώ μέσα μόνο όταν πρόκειται να παραπονεθούν και να γκρινιάξουν για αυτούς που έστω με τον έναν ή τον άλλο τρόπο παλεύουν να κάνουν κάτι! Και συνήθως αυτοί είναι που στην ουσία ποτέ δεν κάνουν κάτι και μόνο κράζουν. Κανείς δε μπήκε στον κόπο να γράψει ένα σχόλιο και να πει ένα μπράβο για τη Μαρία ή τον Ανδριώτη που πάλεψαν σε αγώνες παγκοσμίου. Μας τρώει η ζήλια και η μιζέρια και θα μας τρώει για πολύ καιρό ακόμα.

Το κακό είναι πως με όλη αυτή τη μουρμούρα πέφτει και η ψυχολογία και των λίγων ανθρώπων που προσπαθούν να κάνουν κάτι. Και γιατί ρε φίλε αυτός που διοργανώνει έναν αγώνα και τρώει όλο το πακέτο και το τρέξιμο για 1-2-3 μήνες να μπει μέσα και να βάλει και λεφτά από την τσέπη του? Γιατί να μην έχει ένα κέρδος από όλη αυτή την ιστορία? Γίνεται κανένας αγώνας στο εξωτερικό για την ψυχή της μάνας τους? Ποιος θα κάτσει να σπαταλήσει ώρες ατελείωτες στο να φτιάξει ένα μονοπάτι, τηλεφωνήματα, χιλιόμετρα, κονέ και πόσα άλλα που θέλει ένας αγώνας και όλα αυτά να τα πληρώσει από την τσέπη του και να βγούνε και καμιά δεκαριά μαλ**ες να τον κράξουν μετά? Αν κάποιοι το έκαναν αυτό μπράβο τους και συγχαρητήρια, άσχετα απ' το αν θα πάνε στο παράδεισο ή όχι. Το θέμα είναι για πόσα χρόνια, πόσες φορές θα μπορούνε να το κάνουν αυτό! Κάποια στιγμή θα δουν ότι δεν πάει και δεν αξίζει τον κόπο.

Έξω απ'το χορό όλοι εύκολα μιλάνε..το έχω ξαναπεί και θα το λέω μέχρι να σταματήσει.

Τα λέμε Ελασσόνα... happy mourmouring
0
...
γραμμένο από *steven*, Ιούλιος 01, 2010
Δεν ήθελα για κανέναν λόγο να υποτιμήσω τον αγώνα που έκανε ο Βασίλης στο Αιγάλεω ούτε κανέναν άλλο αγώνα. Εξάλλου πάντα στηρίζουμε την δράση του downhill στην Ελλάδα είτε είναι στη Ξάνθη είτε είναι στη Κρήτη. Τα παιδιά έκαναν έναν αξιοπρεπή αγώνα και εμένα προσωπικά μου άφησε και πάλι τις καλύτερες εντυπώσεις. Άλλο όμως ένας αγώνας μόνο με δώρα για τους νικητές και άλλο ο αγώνας με 1000 και 1500 χρηματικά έπαθλα. Αν κάνεις τα μαθηματικά JK τότε θα δείς τη διαφορά...Διαλέγεις και παίρνεις. Όυτε να υποβιβάσω κανέναν θέλω ούτε να επαινέσω καποιον άλλον. Σε αυτό που πάντα καταλήγω και δεν αλλάζει ποτέ είναι η γκρινια...τι 20 τι 30 τι 50 πάντα γκρίνια για άλλους λόγους πάντα.
0
...
γραμμένο από JK, Ιούλιος 01, 2010
Sorry paidia, me olo to sevasmo se opoion XTIZEI pistes. Sto Aigalew pou eixe pistara shmatodothmenh,nera, xronometra, santouits, metakinhsh, mpatsous na anoigoun to dromo kai dwsame 15 eurw ti epaixe? thelei na paei ston paradeiso o Vasilakhs k ta paidia? Sta 50 eurw pou zhtate edw dhladh ti prepei na perimenoume?

[Αν δεν πληρώσουμε 25αρια και 50άρια guys το άθλημα δεν θα ανέβει....αν νομίζετε πως προτιμάτε να πάτε σε αγώνα με κόστος συμμετοχής 10 και 20 ευρώ...ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω...]

Pws tha anevei to athlima re man? ama ston allo kostizei 100-200 mono gia na rthei ston agwna me 50 eurw summetoxh sorry alla tha dwsei alla 100 kai tha paei voulgaria stis pistares k oxi stis UPOTITHEMENES pistes pou sthnontai edw.
To apoluta fusiologiko 15 eyrw egw θα το παρω kai tha xanapaw.

Happy riding
Tomas
...
γραμμένο από tomasz, Ιούλιος 01, 2010
me sigxorite paidia ala pos na mh me pianei grinia otan thelw na paw na trabiksw video kai aderfia mou theloun na treksoun ala telika tha doulepsoume . tha iksera poio noris den tah ipirxe problima kai mi lete poios thelei tha erthei giati meriki den einai 15 xronon kai exoun kapoies ipoxreosis.
0
...
γραμμένο από Devincis, Ιούλιος 01, 2010
ρε παιδιά πάλι γκρίνια..? Αν είναι δυνατόν... Οποιος δεν γουστάρει ας μην πάει! Ας διοργανώσει αυτος τον "τέλειο" αγώνα. Εγώ βρίσκω σωστή την κίνηση του Στέφανου και του κάθε Στέφανου, και θα είμαι εκεί γιατί γουστάρω την φάση!
0
...
γραμμένο από steven, Ιούλιος 01, 2010
Ωραίοι είστε πάλι guys. Πριν κάν γίνει ο αγώνας παραπονιέστε για τις παροχές κλπ κλπ....Είδατε τπτ κακό???...είδατε τις πίστες??ξερετε για το τρέξιμο που έριξε ο διοργανωτής????Και συνήθως αυτοί που γκρινιάζουν είναι αυτοί που με κάποιο τρόπο θα αποφύγουν την πληρωμή της συμμετοχής ή οτιδήποτε άλλο ή που δεν έχουν σκοπό να έρθουν ούτως η αλλιώς και προσπαθούν να βρούν δικαιολογίες οτι ναναι...Αν δεν πληρώσουμε 25αρια και 50άρια guys το άθλημα δεν θα ανέβει....αν νομίζετε πως προτιμάτε να πάτε σε αγώνα με κόστος συμμετοχής 10 και 20 ευρώ...ευχαριστώ αλλά δεν θα πάρω....Για να υποστηριχθεί και να αναβαθμιστεί το σπορ πρέπει να υποστηριχθούν οι διοργανώσεις και ο διοργανωτές..πάρτε το χαμπάρι..και ο Στέφανος από ότι ξέρω έχει κάνει πολύ καλή δουλειά...Καλη επιτυχία λοιπόν.
Tomas
...
γραμμένο από tomasz, Ιούλιος 01, 2010
exeis kai esy dikio anastasi ala krima pou toso arga anakinonete !!!!
0
...
γραμμένο από anastasis, Ιούνιος 30, 2010
kalispera paidia epeidi blepo ola ayta poy grafete ta pesirotera den isxioyn koitaxte pos exoyn ta pragmata......to kypelo to diorganoni to bike park mono kanenas allos.......oi treis agones tha einai sigoyra dyimeri otan tha yparxoyn xronometra i simetoxi tha einai 25 gia kathe mera tha yparxei nero santoyits i mpoyfe...kai anamnistiko mloyzaki apo to diymero......oi pistes einai anoixtes gia opion thelei na kanei proponisei me diko toy meso apo ton termatismo einai 5 lepta mexri tin ekeinisei oxi opos pantoy.......oloi eseis poy lete oti sas bgainoyn polla gia skeytite ayton poy erxete apo kriti kerkyra xathi......ston parnaso poy diname 25 gia to dh 25 gai to 4x kai 25 gia to mega dh den milise kanenas......exete skeytei pote na kanete enan agona na dite ti exoda thelei....den anagazoyme kanenan na erthei aytoi poy xeroyn ti paizete stoys agones erxontai kathe xrono kai pername ena oraio diymero......propersi bgenan kai grafane sxolia arnitika kapioi poy den eixan erthei kan....opios thelei as erthei......
0
...
γραμμένο από Neutral, Ιούνιος 28, 2010
Απο οτι ξέρω τα λεφτά ειναι όντως 25 για κάθε μέρα. Οποιος θελει ας παει και ποιο νωρίς για προπόνηση αλλα χωρίς φορτηγά για πάνω κάτω όπως γίνεται και παντού.
0
...
γραμμένο από nice guy1, Ιούνιος 26, 2010
Μακάρι να θυμίζει δίρφυ!Πέρυσι πάντως που είχα πάει ελασσόνα ήταν καλά!Αν τώρα ο στέφανος ζητάει 50 χαλάλι του.Πάλι εκεί θα είμαστε!
StuntMan
...
γραμμένο από StuntMan, Ιούνιος 25, 2010
Κόστος συμμετοχής:
Το κόστος συμμετοχής είναι 25 Ευρώ για κάθε αγώνα και παρέχονται νερό, σάντουιτς και αναμνηστικό μπλουζάκι.

Prosopika etc katalava dn pairno kai orko ... pados to skhniko thumizei ligo dirfh... 2 meres 2 agones x2 ta blouzakia x2 ta sandwich ...x2 kai ta lefta! An kano lathos as me diapseusoun oi organotes... aytoi tha eprepe na s apadoun twra oxi ego ... smilies/cool.gif
0
...
γραμμένο από nice guy1, Ιούνιος 25, 2010
25euros x 2? Μήπως κάνεις λάθος?
0
...
γραμμένο από tomasz, Ιούνιος 25, 2010
nai STUNTMAN , se katalaba lathossmilies/wink.gif
RUDI opos ipes einai , asxeti . ala exw protasi , exw kapoious filous sto PAME kai kati ropala , tha tous protino tha kanoun dimartiria kai katalipsei stin omospondia , einai kai stin modasmilies/cheesy.gif
StuntMan
...
γραμμένο από StuntMan, Ιούνιος 25, 2010
tomasz mallon me parekshghses... me to na mn to kseftilizoume teleios enow to athlima... kai to pos tha prepei na ginete... dn protino na akurothei afou exei anakoinothei kai na mpei se programma gt oloi kseroume pos paizoun fraga... kai dn tha ginei pote kati tetoio... alla apo tn allh dn ginete na zhtas 25 eyro ston agona! dhladh to 2hmero 50?? kai na kaneis sunolo 6 katabaseis...3 sto kathe monopati! ego prosopika dn tha dwso 100+ to ligotero pou tha m paei to 2hmero etc gia plaka...! sto aigaleo kai bravo tous gi ayto o agonas egine me pl ligotera xrhmata kai oloi kseroume pos ta paidia eixan tn diathesh na exoun anoixth tn pista kai mia bdomada prin... telika eginan mono to savato proponhseis ... alla apo to tpt kai pali kati einai ... gia ayto protino toulaxiston edo na ginei to idio... OI AGWNES SE MIA XWRA POU TO DH TWRA ARXIZEI PREPEI NA GINONTAI GIA UPOSTIRIKSH KAI ANABATHMISH TOU ATHLIMATOS .GIA NA BGALOUME ATHLITES KAI OXI MONO XRHMATA!! PARTE TO XABARI PRIN KAPSETE TO ATHLIMA
0
...
γραμμένο από rudi, Ιούνιος 25, 2010
Θα μου επιτρεψεις να διαφωνησω....Δεν υποστηριζω την ομοσπονδία ούτε λεω ότι κάνει καλές διοργανώσεις, οι ανθρωποι είναι ασχετοι από DH αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπι κάποια στιγμή επιτέλους να μάθουν. Αυτό που θέλω εγώ ειναι να δηλώνονται και να επισημοποιούνται οι αγώνες, αφ ενος για να γνωρίζουμε πότε γίνεται τι και που και αφ ετέρου για να ανέβει το άθλημα.Οι περισσοτεροι ανοίκουμε σε κάποιο σύλογο....ως μέλη των συλόγων μας εχουμε υποχρέωση προς το άθλημα που κάνουμε και ως προσ τους εαυτούς μας να υποστηρίξουμε αυτό που κάνουμε και να το επισημοποιήσουμε και στην ομοσπονδία...Μονο αν πιέσουμε όλοι μαζί θα καταλάβουν...
Tomas
...
γραμμένο από tomasz, Ιούνιος 25, 2010
underground skinh exei dimiourgisei omospondia apo tin stigmi pou diorganonh metries agones eno aneksartitoi kaliteres , logiko se poious agones tha pai kosmos . kai otan lete na mh kseftelizoume telios , gia auto oloi ellada pai xalia , kathenas thobate na pi ti gnomi tou "daksei more , euto einai twra to problima".
0
...
γραμμένο από rudi, Ιούνιος 25, 2010
Παιδιά αυτά θα συμβαίνουν από τη στιγμή που όλοι αυτοί οι αγώνες δεν εντάσσονται εξ αρχης στο πρόγραμμα της ομοσπονδίας, ούτως ώστε να γνωρίζουμε από την αρχή τη χρονιας ποτε είναι ο κάθε αγώνας. Oύτε εγώ μπορω να τρέξω τώρα και μάλλον ούτε και στον επόμενο....Στο χέρι μας είναι να αλλαξει αυτό και να αλλάξει και η αντιμετώπιση της ομοσπονδίας απέναντι στα αθλήματα τα οποία στηριζουμε...Δεν είναι λογικο στο πρόγραμμα της ομοσπονδίας να είναι δηλωμένοι το πολύ 3 αγώνες DH-4x ενώ όλη τη χρονιά γίνονται οι τριπλάσιοι.Μόνοι μας έχουμε δημιουργήσει μια underground σκηνή και τη συντηρούμε....δεν φταίνε τίποτα οι διοργανωτες κάθε αγώνα να τα ακούνε για τις ημερομηνίες.
StuntMan
...
γραμμένο από StuntMan, Ιούνιος 25, 2010
Toulaxiston kante ton enan agona... kai dwste dokismastika to savato. dn kserw tis pistes oute poso eukolo h duskolo tha einai na tis mathei kaneis... sigoura me 2 dokimastika pados DN GINETE!! na trekseis ena monopati... as mn uparxei tetoia viasunh... kai sumetoxes tha xasete... kai sigoura h euxaristish tha einai 0! Pano ap ola theloume na pername kala kai na KANOUME podhlato! den kanoume oloi xronia gia na kseroume to kathe monopati ...par ola ayta fetos oti agonas exei ginei eimaste ekei! ypostirizoume dh full gt goustaroume... mn to kseftilizoume teleios omos... skeuteite to ! smilies/cry.gif

 <script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 var prefix = 'mailto:';
 var suffix = '';
 var attribs = '';
 var path = 'hr' + 'ef' + '=';
 var addy73270 = 'slutxtreme' + '@';
 addy73270 = addy73270 + 'hotmail' + '.' + 'com';
 document.write( '<a ' + path + '\'' + prefix + addy73270 + suffix + '\'' + attribs + '>' );
 document.write( addy73270 );
 document.write( '<\/a>' );
 //-->
 </script><script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 document.write( '<span style=\'display: none;\'>' );
 //-->
 </script>Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε.
 <script language='JavaScript' type='text/javascript'>
 <!--
 document.write( '</' );
 document.write( 'span>' );
 //-->
 </script>
...
γραμμένο από Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. , Ιούνιος 24, 2010
O filos o tomaz exei apolito dikio se ola!
einai kali fasi pou ginontai agones,alla opos ginontai,ginontai gia na vgenoun prota ta localia kai autoi pou den sevodai ti douleia auton pou ftiaxnoun tis pistes kai pane monoi tous krifa ta proina prin ton agona!
(san ton agona tou aigaleou,kai tis dirfis dld)pigainane oi athlites oli tin evdomada xalagane tin pista kai meta kinezoi!
telos padon to kalo einai oti ginintai kales diorganoseis kai min iparxoun meres gia proponisi!
Tomas
...
γραμμένο από tomasz, Ιούνιος 24, 2010
1) DEN MPORW , DEN MPORW na paw , thelw ala den mporw , ti na kanw afou anakinonoun mia eudomada prin kai kanonisa douleia , DEN MPORW!!!!
2) 13:00 - 15:00 Εκκίνηση επίσημων δοκιμαστικών
09:00 - 10:30 Εκκίνηση επίσημων δοκιμαστικών
diladi auto den legete dokimastika , auto legete kamikazi , den prolabenw na mathw pista kai trexw ston agona san trelos. apoti kserw se sostes agones kanoun proponisi 2 meres gia na kanoun liosoun oloi sto podhlato kai na iparxei kapoio epipedo.
3)kante enan agona , ala sosta!!!
4)twra mporeite na me brizete oti den ipostirizw oti eimai kakoproeretos , bla bla bal ktl...

Γράψε σχόλιο
μικρότερο | μεγαλύτερο

busy