Σκοπός του αγώνα ήταν να λειτουργήσει σαν διήμερη εκδήλωση. Για αυτό τον λόγο είχε διαμορφωθεί στον χώρο προσγείωσης του ελικοπτέρου εκθεσιακός χώρος, pumptrack, χώρος ξεκούρασης, καντίνα που λειτούργησε έως τα μεσάνυχτα για όσους διανυκτέρευσαν. Την τιμητική του είχε ο τεχνικός έλεγχος που βρισκόταν στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής στην εκκίνηση και επιβεβαίωνε ότι ποδήλατα και αναβάτες ήταν άρτιοι και είχαν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Το lift (αυτοκίνητο) λειτούργησε και τις 2 ημέρες με σχετικά πολύ γρήγορη μετάβαση από τον τερματισμό στην εκκίνηση της διαδρομής. Πολύτιμη ήταν και η συνδρομή των εθελοντών διασωστών και των ασθενοφόρων, που ήταν εκεί και τις 2 μέρες και έτρεξαν να βοηθήσουν όποιον είχε κάποια πτώση.
Μια άλλη πρωτοτυπία του αγώνα ήταν η πίστα ροής (pumptrack) που ήταν τοποθετημένη στην μέση του εκθεσιακού χώρου. Ήταν ελεύθερη για όλους. Οι αγωνιζόμενοι έκαναν το ζέσταμα τους πριν μπουν στην διαδρομή και οι θεατές μπορούσαν να δοκιμάσουν την εμπειρία να κάνουν ποδήλατο χωρίς να κάνουν πετάλι. Η συγκεκριμένη πίστα κατασκευάζεται από την Bikeparkitect (http://www.bikeparkitect.com/) και αποκλειστικός αντιπρόσωπος Ελλάδος είναι η TTL Trails-Bike parks Construction. Είναι κατασκευασμένη σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κορυφαία υλικά, και μελετημένη έτσι ώστε να μπορεί να την απολαύσει τόσο ένας αρχάριος όσο και ένας έμπειρος αναβάτης. Έτσι την Κυριακή του αγώνα μέσα στην πίστα είχε συνεχώς τουλάχιστον 4 με 5 ποδηλάτες που δοκίμαζαν τις ικανότητες τους.
Η διαδρομή (μήκους περίπου 600 μέτρων μετά από κάποιες μικρό αλλαγές) άφησε ικανοποιημένους τους περισσότερους αναβάτες. Θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί mini-DH με στοιχειά slope style. H σχεδίασή της βασίστηκε στο να εκμεταλλευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο τα κτήρια και τις κατασκευές της στρατιωτικής βάσης, το θέαμα που μπορεί να προσφέρει, την ασφάλεια των αναβατών, την καλύτερη δυνατή κάλυψη από φωτογράφους και εικονολήπτες και τέλος την ευχαρίστηση που μπορεί να προσφέρει στους αναβάτες. Υπήρχαν και πολύ κοντινά περάσματα στους θεατές που μπορούσαν να εμψυχώσουν και να χειροκροτήσουν τους άναβες να συνεχίσουν την προσπάθεια. Η μεγάλη ατραξιόν της διαδρομής ήταν το μεγάλο drop μέσα από το πρώτο κτήριο και όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα εκεί. Και τα αλλά τεχνικά εμπόδια όμως δεν άφησαν αδιάφορους ούτε τους αναβάτες αλλά ούτε και τους θεατές. Ως διοργανωτές πιστεύουμε ότι πετύχαμε αυτό που επιδιώκαμε όσον αφορά την διαδρομή, την δημιουργία δηλαδή διαφόρων συναισθημάτων με τις εναλλαγές κατά μήκος της διαδρομής και την δοκιμασία των τεχνικών ικανοτήτων των αναβατών.
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα: Παρά τις λίγες συμμετοχές (60 εγγραφές, 45 πραγματικές) την Κυριακή έλαβαν εκκίνηση μόνο 25 αγωνιζόμενοι. Το κλίμα μεταξύ των αναβατών ήταν πολύ φιλικό και όλοι απόλαυσαν τα δοκιμαστικά του Σαββάτου και της Κυριακής προσπαθώντας να « βγάλουν» τα διάφορα εμπόδια της διαδρομής που προβλημάτισαν, κούρασαν αλλά στο τέλος ικανοποίησαν τους αγωνιζόμενους .Οι δόκιμες του Σαββάτου κύλισαν πολύ ήρεμα, με το τέλος της ημέρας να βρίσκει τον κόσμο στον εκθεσιακό χώρο και να απολαμβάνει ένα δροσιστικό ποτό κάνοντας γύρους στο pumptrack. Την Κυριακή η ατμόσφαιρα συνεχίστηκε στους ίδιους παρεϊστικους ρυθμούς. Λόγο των λίγων συμμέτοχων, η διοργάνωση είχε την ιδέα πριν από την χρονομετρημένη κατάβαση να γίνει ένα τρενάκι από τους αγωνιζομένους. Όλοι δεχτήκαν με ενθουσιασμό και έτσι ξεκίνησαν για ένα θεαματικό τρενάκι το όποιο ξεσήκωσε τους θεατές και εμψύχωσε τους αγωνιζόμενους. Ακολούθησε η κατατακτήρια χρονομέτρηση. Μόνο στον τελικό «σοβάρεψαν» τα πράγματα μιας και οι αναβάτες ήταν συγκεντρωμένοι για να πετύχουν καλό χρόνο.
Στην κατηγορία hardtail είχαμε πολλές νέες «συμμέτοχες», μιας και οι συνήθεις ύποπτοι «απουσίαζαν». Οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι έτρεχαν για πρώτη φορά, όμως απέδειξαν ότι δεν στερούνται τεχνικής και ταχύτητας και ότι στο μέλλον προβλέπεται συναρπαστικότατος συναγωνισμός σε αυτή την κατηγορία. Πρώτος τερμάτισε ο Γιάννης Χάλαρης με χρόνο 1:41.282, δεύτερος ο Μάριος Κιοφίρης (Life Cycles) με χρόνο 1:50.890 και τρίτος ο Κωνσταντίνος Νικολάου με χρόνο 1:52.980.
Στην κατηγορία Master η υπόθεση ήταν «φιλική». Πρώτος τερμάτισε ο Ιωάννης-Ερνέστος Σακελλαράκης (Think Bike Shop) με χρόνο 1:33.124 με δεύτερο τον Καλοχαιρέτα Κώστα και χρόνο 1:33.646. Τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Προίσκος με χρόνο 1:53.180.
Στην κατηγορία Junior, τον προθάλαμο της κατηγορίας Elite, ο Πέτρος Ατσαλής (Knowledge Cycle Mechanics) κυριάρχησε παρά την μικρή πτώση που είχε στον προημιτελικό με χρόνο 1:34.167, με δεύτερο τον Χρήστο Γεωργάκη (Middle Earth Racing Team) με χρόνο 1:42.087 και τρίτο τον Φίλιππο Πότσιο (Momentum MTB Academy) με χρόνο 1:44.353.
Στην κατηγορία Elite, την πιο «γρήγορη» κατηγορία, την πρωτιά κυνήγησαν ο Σπυρίδων Σαρτζετάκης (Frantic), o Μάριος Παπασημακόπουλος (Big Papa) και ο τοπικός Noael Καματεράς (κυριολεκτικά από την απέναντι κορυφή στο Πάνειο Όρος) με πρώτο τον Μάριο Παπασημακόπουλο (Momentum MTB Academy, Kona, Von Zipper, Maxxis, Ixs, Your Air) και χρόνο 1:29.967, δεύτερο τον Σπυρίδωνα Σαρτζετάκη (Τhink Bike Shop, www.topodilato.gr, ΕΛ.ΑΣ.) με χρόνο 1:31.098 και τρίτο τον Noel Καματερά (Middle Earth Racing Team) με χρόνο 1:32.960.
Αναλυτικότερα τους χρόνους μπορείτε να τους δείτε στο: sportstiming.gr
Φωτογραφίες και βίντεο του αγώνα θα αναρτηθούν στην σελίδα του event στο facebook και στους χορηγούς επικοινωνίας.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε:
-Τον Δήμο Λαυρεωτικής (Δημοτική Ενότητα Κερατέας) που μας επέτρεψε να διοργανώσουμε τον αγώνα αυτό και μας έδωσε όλες τις απαραίτητες άδειες για να πραγματοποιήσουμε την εκδήλωση.
- Τον Ποδηλατικό Αθλητικό Σύλλογο Μαρκοπούλου ''ΕΡΜΗΣ'' για την γραμματειακή υποστήριξη και την νομική κάλυψη.
- Την εταιρία TTL Trails-Bikeparks Construction για την σχεδίαση, κατασκευή της διαδρομής , συντήρηση-επιδιόρθωση της διαδρομής κατά την διάρκεια του αγώνα και για την παραχώρηση της πίστας pumptrack.
- Τον μεγάλο χορηγό του αγώνα:
Tsirikos Bikes
-Τους χορηγούς και υποστηριχτές:
MAD RIDERS SHOP
2DK SPORTS
PIRANHA BIKES
LIFE CYCLES
KASSIMATIS CYCLING
DARTMOORE
UFO PLAST
CARRER EMPORIO ACCESSORI
Γαβαλάς Χωματουργικά
-Τους χορηγούς επικοινωνίας:
Mtbr.gr
Downhill.gr
-Την εθελοντική ομάδα διασωστών Αιγάλεω
Και φυσικά όσους μας τίμησαν με την συμμετοχή τους είτε σαν αγωνιζόμενοι είτε σαν θεατές. Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!!!
Ελπίζουμε την επόμενη χρονιά να είμαστε σε θέση να οργανώσουμε πάλι τον αγώνα διορθώνοντας τα όποια λάθη και βελτιώνοντας την εμπειρία. Θα προσπαθήσουμε πάλι να κάνουμε τον αγώνα μια διήμερη εκδήλωση, με την προσθήκη αγώνα Enduro και εκδηλώσεων για το βράδυ του Σαββάτου.
Air Raid DH Race - δελτίο τύπου
Συντάχθηκε απο τον/την Timos Tsin. Πέμπτη, 23 Μάιος 2013 00:19
Ολοκληρώθηκε η από αέρος επίθεση στο Κερατοβούνι Αττικής που έλαβε χώρα στις 18 και 19 Μαΐου. Μόνο που αυτή η επίθεση αντί να αφήσει θύματα και καταστροφές, ήταν ειρηνική και άφησε χαμογέλα, ικανοποίηση , θέαμα και τις καλύτερες εντυπώσεις σε όλους τους παρεβρισκόμενους. Αγωνιζόμενοι και θεατές είχαν την ευκαιρία να ζήσουν έναν μοναδικό αγώνα για τα παγκόσμια δεδομένα σε μια τοποθεσία απαράμιλλης αττικής ομορφιάς, (κορυφή τους όρους Κερατοβούνι με υψόμετρο 680 μετρά και θεά 360 μοίρες, που μπορούσε κάποιος να δει μέχρι την Εύβοια, την Πελοπόννησο, την Κύθνο και την Άνδρο), πρωτότυπη θεματολογία (πρώην στρατιωτική αεροπορική βάση), και μια διαδρομή που μπορούσε κάποιος να παρακολουθήσει το 85 με 90% της εξέλιξης του αγώνα από όποιο σημείο και να βρισκόταν μέσα στην βάση.Σκοπός του αγώνα ήταν να λειτουργήσει σαν διήμερη εκδήλωση. Για αυτό τον λόγο είχε διαμορφωθεί στον χώρο προσγείωσης του ελικοπτέρου εκθεσιακός χώρος, pumptrack, χώρος ξεκούρασης, καντίνα που λειτούργησε έως τα μεσάνυχτα για όσους διανυκτέρευσαν. Την τιμητική του είχε ο τεχνικός έλεγχος που βρισκόταν στο ψηλότερο σημείο της διαδρομής στην εκκίνηση και επιβεβαίωνε ότι ποδήλατα και αναβάτες ήταν άρτιοι και είχαν τον απαραίτητο εξοπλισμό. Το lift (αυτοκίνητο) λειτούργησε και τις 2 ημέρες με σχετικά πολύ γρήγορη μετάβαση από τον τερματισμό στην εκκίνηση της διαδρομής. Πολύτιμη ήταν και η συνδρομή των εθελοντών διασωστών και των ασθενοφόρων, που ήταν εκεί και τις 2 μέρες και έτρεξαν να βοηθήσουν όποιον είχε κάποια πτώση.
Μια άλλη πρωτοτυπία του αγώνα ήταν η πίστα ροής (pumptrack) που ήταν τοποθετημένη στην μέση του εκθεσιακού χώρου. Ήταν ελεύθερη για όλους. Οι αγωνιζόμενοι έκαναν το ζέσταμα τους πριν μπουν στην διαδρομή και οι θεατές μπορούσαν να δοκιμάσουν την εμπειρία να κάνουν ποδήλατο χωρίς να κάνουν πετάλι. Η συγκεκριμένη πίστα κατασκευάζεται από την Bikeparkitect (http://www.bikeparkitect.com/) και αποκλειστικός αντιπρόσωπος Ελλάδος είναι η TTL Trails-Bike parks Construction. Είναι κατασκευασμένη σύμφωνα με τα πρότυπα της Ευρωπαϊκής Ένωσης και κορυφαία υλικά, και μελετημένη έτσι ώστε να μπορεί να την απολαύσει τόσο ένας αρχάριος όσο και ένας έμπειρος αναβάτης. Έτσι την Κυριακή του αγώνα μέσα στην πίστα είχε συνεχώς τουλάχιστον 4 με 5 ποδηλάτες που δοκίμαζαν τις ικανότητες τους.
Η διαδρομή (μήκους περίπου 600 μέτρων μετά από κάποιες μικρό αλλαγές) άφησε ικανοποιημένους τους περισσότερους αναβάτες. Θα μπορούσε άνετα να χαρακτηριστεί mini-DH με στοιχειά slope style. H σχεδίασή της βασίστηκε στο να εκμεταλλευτεί όσο το δυνατόν περισσότερο τα κτήρια και τις κατασκευές της στρατιωτικής βάσης, το θέαμα που μπορεί να προσφέρει, την ασφάλεια των αναβατών, την καλύτερη δυνατή κάλυψη από φωτογράφους και εικονολήπτες και τέλος την ευχαρίστηση που μπορεί να προσφέρει στους αναβάτες. Υπήρχαν και πολύ κοντινά περάσματα στους θεατές που μπορούσαν να εμψυχώσουν και να χειροκροτήσουν τους άναβες να συνεχίσουν την προσπάθεια. Η μεγάλη ατραξιόν της διαδρομής ήταν το μεγάλο drop μέσα από το πρώτο κτήριο και όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα εκεί. Και τα αλλά τεχνικά εμπόδια όμως δεν άφησαν αδιάφορους ούτε τους αναβάτες αλλά ούτε και τους θεατές. Ως διοργανωτές πιστεύουμε ότι πετύχαμε αυτό που επιδιώκαμε όσον αφορά την διαδρομή, την δημιουργία δηλαδή διαφόρων συναισθημάτων με τις εναλλαγές κατά μήκος της διαδρομής και την δοκιμασία των τεχνικών ικανοτήτων των αναβατών.
Στο αγωνιστικό κομμάτι τώρα: Παρά τις λίγες συμμετοχές (60 εγγραφές, 45 πραγματικές) την Κυριακή έλαβαν εκκίνηση μόνο 25 αγωνιζόμενοι. Το κλίμα μεταξύ των αναβατών ήταν πολύ φιλικό και όλοι απόλαυσαν τα δοκιμαστικά του Σαββάτου και της Κυριακής προσπαθώντας να « βγάλουν» τα διάφορα εμπόδια της διαδρομής που προβλημάτισαν, κούρασαν αλλά στο τέλος ικανοποίησαν τους αγωνιζόμενους .Οι δόκιμες του Σαββάτου κύλισαν πολύ ήρεμα, με το τέλος της ημέρας να βρίσκει τον κόσμο στον εκθεσιακό χώρο και να απολαμβάνει ένα δροσιστικό ποτό κάνοντας γύρους στο pumptrack. Την Κυριακή η ατμόσφαιρα συνεχίστηκε στους ίδιους παρεϊστικους ρυθμούς. Λόγο των λίγων συμμέτοχων, η διοργάνωση είχε την ιδέα πριν από την χρονομετρημένη κατάβαση να γίνει ένα τρενάκι από τους αγωνιζομένους. Όλοι δεχτήκαν με ενθουσιασμό και έτσι ξεκίνησαν για ένα θεαματικό τρενάκι το όποιο ξεσήκωσε τους θεατές και εμψύχωσε τους αγωνιζόμενους. Ακολούθησε η κατατακτήρια χρονομέτρηση. Μόνο στον τελικό «σοβάρεψαν» τα πράγματα μιας και οι αναβάτες ήταν συγκεντρωμένοι για να πετύχουν καλό χρόνο.
Στην κατηγορία hardtail είχαμε πολλές νέες «συμμέτοχες», μιας και οι συνήθεις ύποπτοι «απουσίαζαν». Οι περισσότεροι αγωνιζόμενοι έτρεχαν για πρώτη φορά, όμως απέδειξαν ότι δεν στερούνται τεχνικής και ταχύτητας και ότι στο μέλλον προβλέπεται συναρπαστικότατος συναγωνισμός σε αυτή την κατηγορία. Πρώτος τερμάτισε ο Γιάννης Χάλαρης με χρόνο 1:41.282, δεύτερος ο Μάριος Κιοφίρης (Life Cycles) με χρόνο 1:50.890 και τρίτος ο Κωνσταντίνος Νικολάου με χρόνο 1:52.980.
Στην κατηγορία Master η υπόθεση ήταν «φιλική». Πρώτος τερμάτισε ο Ιωάννης-Ερνέστος Σακελλαράκης (Think Bike Shop) με χρόνο 1:33.124 με δεύτερο τον Καλοχαιρέτα Κώστα και χρόνο 1:33.646. Τρίτος τερμάτισε ο Κωνσταντίνος Προίσκος με χρόνο 1:53.180.
Στην κατηγορία Junior, τον προθάλαμο της κατηγορίας Elite, ο Πέτρος Ατσαλής (Knowledge Cycle Mechanics) κυριάρχησε παρά την μικρή πτώση που είχε στον προημιτελικό με χρόνο 1:34.167, με δεύτερο τον Χρήστο Γεωργάκη (Middle Earth Racing Team) με χρόνο 1:42.087 και τρίτο τον Φίλιππο Πότσιο (Momentum MTB Academy) με χρόνο 1:44.353.
Στην κατηγορία Elite, την πιο «γρήγορη» κατηγορία, την πρωτιά κυνήγησαν ο Σπυρίδων Σαρτζετάκης (Frantic), o Μάριος Παπασημακόπουλος (Big Papa) και ο τοπικός Noael Καματεράς (κυριολεκτικά από την απέναντι κορυφή στο Πάνειο Όρος) με πρώτο τον Μάριο Παπασημακόπουλο (Momentum MTB Academy, Kona, Von Zipper, Maxxis, Ixs, Your Air) και χρόνο 1:29.967, δεύτερο τον Σπυρίδωνα Σαρτζετάκη (Τhink Bike Shop, www.topodilato.gr, ΕΛ.ΑΣ.) με χρόνο 1:31.098 και τρίτο τον Noel Καματερά (Middle Earth Racing Team) με χρόνο 1:32.960.
Αναλυτικότερα τους χρόνους μπορείτε να τους δείτε στο: sportstiming.gr
Φωτογραφίες και βίντεο του αγώνα θα αναρτηθούν στην σελίδα του event στο facebook και στους χορηγούς επικοινωνίας.
Κλείνοντας θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε:
-Τον Δήμο Λαυρεωτικής (Δημοτική Ενότητα Κερατέας) που μας επέτρεψε να διοργανώσουμε τον αγώνα αυτό και μας έδωσε όλες τις απαραίτητες άδειες για να πραγματοποιήσουμε την εκδήλωση.
- Τον Ποδηλατικό Αθλητικό Σύλλογο Μαρκοπούλου ''ΕΡΜΗΣ'' για την γραμματειακή υποστήριξη και την νομική κάλυψη.
- Την εταιρία TTL Trails-Bikeparks Construction για την σχεδίαση, κατασκευή της διαδρομής , συντήρηση-επιδιόρθωση της διαδρομής κατά την διάρκεια του αγώνα και για την παραχώρηση της πίστας pumptrack.
- Τον μεγάλο χορηγό του αγώνα:
Tsirikos Bikes
-Τους χορηγούς και υποστηριχτές:
MAD RIDERS SHOP
2DK SPORTS
PIRANHA BIKES
LIFE CYCLES
KASSIMATIS CYCLING
DARTMOORE
UFO PLAST
CARRER EMPORIO ACCESSORI
Γαβαλάς Χωματουργικά
-Τους χορηγούς επικοινωνίας:
Mtbr.gr
Downhill.gr
-Την εθελοντική ομάδα διασωστών Αιγάλεω
Και φυσικά όσους μας τίμησαν με την συμμετοχή τους είτε σαν αγωνιζόμενοι είτε σαν θεατές. Σας ευχαριστούμε πολύ όλους!!!
Ελπίζουμε την επόμενη χρονιά να είμαστε σε θέση να οργανώσουμε πάλι τον αγώνα διορθώνοντας τα όποια λάθη και βελτιώνοντας την εμπειρία. Θα προσπαθήσουμε πάλι να κάνουμε τον αγώνα μια διήμερη εκδήλωση, με την προσθήκη αγώνα Enduro και εκδηλώσεων για το βράδυ του Σαββάτου.
Aγαπημένο
Σελιδοδείκτης
Αποστολή με Email
Προβολές: 2696
Σχόλια (0)
Γράψε σχόλιο