Κυριακή 30 Ιουν 2024

Who's Online

Now online:
  • 25 guests

Downhill στα χιόνια! (Του Γιάννη Μαρίνου)

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

News - Ανακοινώσεις

Το τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας έγινε η πρώτη πιλοτική κατάβαση στο χιονοδρομικό κέντρο Καλαβρύτων. Η αίσθηση του ρολλαρίσματος στο χιόνι είναι απίστευτη και μας ανέβασε την αδρεναλίνη στα ύψη! Η κατάβαση στο χιόνι αποδείχτηκε σχετικά εύκολη υπόθεση ακόμα και για αρχάριους οδηγούς, αρκεί να ρίξουμε το βάρος στον πίσω τροχό του ποδηλάτου για να αποφύγουμε την βύθιση του μπροστινού τροχού. Για όσους αναρωτιούνται αν υπάρχει σταθερότητα των τροχών στο χιόνι, σας διαβεβαιώνουμε ότι υπάρχει και με το παραπάνω μάλιστα.

Μετά από κάποιες ώρες οδήγησης φτάσαμε σε σημείο να κάνουμε μικρές πλαγιολισθήσεις και κοφτά slalom! Δεν χρειάζεται ειδικός εξοπλισμός, μόνο η καλή διάθεση για ατελείωτα παιχνίδια! Κάπως έτσι λοιπόν πήραμε το τελευταίο καρεκλάκι για την κορυφή του βουνού (Στίγα - 2400μ.) με την αγωνία να δούμε τι αριθμό θα σχηματίσει το ψηφιακό μας κοντέρ κατεβαίνοντας. Πληροφοριακά έγραψε μόλις 78χλμ! Ίσως έγραφε παραπάνω αν είχαμε καλύτερη ορατότητα, λόγω ομίχλης. Τα ελληνικά χιονοδρομικά δεν έχουν διαμορφωμένα lifts (ακόμα) για καταβατικά ποδήλατα, σκεφτήκαμε ότι ίσως είναι δύσκολο να τα πάρουμε μαζί μας με ασφάλεια χωρίς αυτά να πέσουν στο κεφάλι ενός snowboarder που μπορεί να περνάει από κάτω. Και όμως, για καλή μας τύχη, το ποδήλατο κουμπώνει αρκετά καλά και σταθερά πάνω στο καρεκλάκι με κόντρα μεταξύ της σέλας-lift-πετάλι. Μετά από κάποιες συζητήσεις με την διοίκηση του χιονοδρομικού κέντρου, καταλήξαμε στο συμπέρασμα της διοργάνωσης ενός αγώνα κατάβασης στα 3/4 της πίστας, απόστασης 2χλμ., στρωμένη για τα ποδήλατα. Σε σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε περισσότερες πληροφορίες για τον σχετικό αγώνα. Επίσης πρόσθεσαν στις κουβέντες τους, ότι αν δουν μεγάλη απήχηση στον συγκεκριμένο αγώνα θα αφήσουν τα lifts ανοιχτά και την περίοδο της άνοιξης με χαμηλή είσοδο για τους αναβάτες. Και τέλος την πιθανή κατασκευή bike-park στους πρόποδες του βουνού. Τους είδαμε πολύ θετικούς με το θέμα της κατάβασης από την Στίγα και του ποδηλάτου γενικότερα. Ίσως είναι η αρχή μιας καλής συνεργασίας, αρκεί να σαπορτάρουμε όλοι όσο μπορούμε την σκηνή του downhill που μόλις έχει αρχίσει να ανθίζει σιγά-σιγά...
Για όσους λοιπόν θέλετε να γευτείτε αυτήν την εμπειρία στο χιόνι, κανονίσαμε με τον ιδιοκτήτη της πίστας, το ΣΑΒΒΑΤΟ πρωί στις 22 ΜΑΡΤΙΟΥ να είμαστε ΟΛΟΙ εκεί για να δώσουμε ένα βροντερό παρόν, με απώτερο στόχο η πίστα και το lift, να ανοίγουν για τους ποδηλάτες όλο τον χρόνο. Η πίστα ανοίγει στις 9.00 το πρωί και θα είναι ειδικά διαμορφωμένη για να περπατιέται από ποδήλατα.

Υγ: ανεβάσαμε βιντεάκι stο youtube  : http://www.youtube.com/watch?v=tU7AzjBH-Ac