Σάββατο 20 Απρ 2024

Who's Online

Now online:
  • 94 guests

Πότε θα γίνουμε επιτέλους άνθρωποι?

Προσοχή: ανοίγει σε νέο παράθυρο. PDFΕκτύπωσηE-mail

Tracks & More - Διάφορα

forest_gam_destroyedΓια να είμαι απόλυτα ειλικρινής το συγκεκριμένο άρθρο δεν πολυ-γουστάρω που το γράφω. Όχι ότι με ανάγκασε κανείς, αλλά δυστυχώς μου θυμίζει σε πόσο μικρή χώρα, με μικρούς ανθρώπους βρίσκομαι. Τέλος πάντων, αφού το ξεκίνησα ...

Αφορμή μου έδωσε ένα προ λίγων ημερών άρθρο που αναφερόταν σε κάποιον μανιακό που στήνει παγίδες σε μονοπάτια στο Οραιόκαστρο. Η αλήθεια είναι ότι δεν πρόλαβα να το διαβάσω εκείνη την μέρα οπότε το διάβασα τώρα. Ξενέρωσα.

Αυτόματα θυμήθηκα την πρώτη μου φορά που πήγα για ποδήλατο στην Δίρφη. Μεγάλη παρέα , τρομερό κλήμα και πολύ διάθεση για ποδήλατο. Αρχάριος τότε δεν μπορούσα να καταλάβω πολλά πράγματα για τα μονοπάτια, πόσο μάλλον για ένα μονοπάτι που το έκανα πρώτη φορά στη ζωή μου. Στο τελείωμα της διαδρομής (που είχε και δυο τρεις πολύ ωραίες τούμπες) βρίσκω τους μπροστινούς μου να βρίζουν, δείχνοντας να απορούν για πολλά πράγματα που και αυτά δεν μπορουσα να καταλάβω. (θεέ μου τι βλάκας !!!) Με τα πολλά μου εξηγούν ότι στο μονοπάτι υπήρχαν πολλά βράχια και κορμοί δέντρων που δεν έπρεπε να υπήρχαν και δεν γίνεται να μετακινήθηκαν από φυσικά αίτια. Τους θεώρησα υπερβολικούς, κυρίως γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω πως υπάρχουν άνθρωποι που θα έκαναν κάτι τέτοιο, μιας και δεν υπάρχει κανένας λόγος. (νόμιζα) Το ξεχάσαμε και συνεχίσαμε κανονικά το ποδήλατο μας.

Περίπου τρεις μήνες μετά σε μια από τις συνηθισμένες μας βόλτες στην Πάρνηθα αποφασίζουμε να ανέβουμε και μια Κορομηλιά για να τελειώσει το Κυριακάτικο riding με λίγη ένταση.

Αν θυμάμαι καλά πρέπει να χτυπήσαμε και τα τρία άτομα που κατεβήκαμε το μονοπάτι. Ο λόγος... προφανώς οι τεράστιοι βράχοι καταμεσής του μονοπατιού. Ευτυχώς κανείς δεν είχε χτυπήσει σοβαρά, οπότε ξεκινήσαμε να βγάζουμε τους κορμούς και τους βράχους. Την γλιτώσαμε.

Και φτάνουμε στο χθες ... Ξεκινώντας μια κατάβαση σε ένα μικρό μονοπάτι που έχουμε φτιάξει με φίλους, το μάτι μου πέφτει σε κάτι παράξενα βραχάκια που δεν υπήρχαν εκεί, αλλά με το σκεπτικό του ότι είχα πολύ καιρό να κατέβω το μονοπάτι δεν τους έδωσα μεγάλη σημασία. Για να μην τα πολυλογώ μιας και έχετε καταλάβει όλοι που θα καταλήξω , όταν έφτασα στον τερματισμό ήμουν σε πολύ παράξενη κατάσταση. Δεν ήξερα αν ήθελα να βρίσω, να φωνάξω η να τα γράψω όλα στα φρύδια μου και να μην ξανασχοληθώ με τίποτα. Βράχια σε γρήγορα σημεία , κατεστραμμένες απογειώσεις σε άλματα , βράχια στις προσγειώσεις , διαλυμένα berms και σπασμένες ξυλοκατασκευές.

Και τελικά ξέρετε ποιο είναι το χειρότερο ; Ότι πλέον αυτοί που τα κάνουν αυτά έχουν γίνει ειδικοί.Γνωρίζουν ποιο είναι το κατάλληλο σημείο για να χτυπήσεις και δεν κάνουν τις ηλίθιες παρεμβάσεις τους όπου να ναι.

Ψέματα είπα...το χειρότερο είναι ότι νομικά δεν μπορούμε να τους κάνουμε απολύτως τίποτα.(Ναι αλήθεια είναι) Δεν είναι ιδιωτική γη , τα περισσότερα μονοπάτια αναγνωρίζονται ως περιπατητικά και σίγουρα η λύση δεν είναι οι μπουνιές...(καθώς μετά θα δεχτούμε εμείς μήνυση)

Το μόνο που μπορούμε να κάνουμε για αρχή είναι απλά μια χαλαρή πρώτη κατάβαση. Σίγουρα έχουμε να κερδίσουμε περισσότερα απ'όσα έχουμε να χάσουμε.

Μεγάλη προσοχή παιδιά, οι τύποι πλέον δεν αστειεύονται !!!

Σχόλια (16)Add Comment
γραμμένο από george alexiou, Αύγουστος 14, 2012
δεν το γνώριζα φίλε μου, οπότε άκαιρο, αλλα αν μη τι άλλο καλό θα ήταν όλοι να προσέχουμε λίγο τον τρόπο που κλαδεύουμε. Μπορεί να μας πέρνει λίγο περισσότερη ώρα αλλά θα γίνεται πιο όμορφο το περιβάλλον και δεν θα μπορεί κανεις α μας πει τίποτα.
γραμμένο από mourageo, Αύγουστος 13, 2012
γιωργο αλεξιου ποιος σου ειπε οτι τα δενδρα που ειδες στην φωτο ειναι κομμενα απο εμας..... οπως και τα κλαδεματα.......... το συγκεκριμένο μονοπατι ειναι το ποιο παλαιό και το χρησιμοποιούν και μηχανές κυριος, ειναι ενα μονοπατι all mountain Και xc οχι downhill, Και το συγκεκριμενο ρεπορταζ ειναι περαν του δεοντος γελοίο οπως τα περισσοτερα του συγκεκριμένου τύπου.
οσο αφορα το θεμα για βοηθεια μπορει ο φιλος χαρης να μου στειλει ενα Mail στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. '> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. να μου πει τι ακριβως εννοει smilies/wink.gif
γραμμένο από george alexiou, Αύγουστος 13, 2012
Παιδιά είναι απόλυτα κατανοητό πως ο τύπος ειναι τραμπαρίφας (είναι το πιο κόσμιο που μπορώ να χρησιμοποιήσω) αλλά απ'οτι είδα σε κάποιες φωτογραφίες στο ηλίθιο άρθρο του, όντως τα δέντρα είναι κακοκομμένα...δεν σας είναι κόπος να τα κλαδέψετε κάπως καλύτερα. Ίσα ίσα δεν θα μπορει μετά να πει κανείς τίποτα...Για να μην μας ενοχλεί κανείς πρέπει και εμείς να μην ενοχλούμε κανέναν, ακόμα και αν αυτός ο καθένας είναι ο μεγαλύτερος λακαμας όλων...Το κάνουμε πρώτα για εμάς !!!
haristheodoropoulos
γραμμένο από Χάρης, Αύγουστος 11, 2012
Παρακαλώ κάποιο απο τα παιδιά του Ωραιοκάστρου ή κάποιος απο όσους κάνουν ποδήλατο εκεί και φτιάχνουν τη πίστα να επικοινωνίσει μαζί μου στο Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. '> Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από κακόβουλη χρήση. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε την Javascript για να τη δείτε. για να προσπαθήσουμε να βρούμε μία λύση στο πρόβλημά σας
γραμμένο από mourageo, Αύγουστος 10, 2012
άγγελε εχει πάρει την απάντηση του και για αυτο http://oraiokastro.tenniskilki...ου-π-2/ απλα πλεον δεν του δίνουμε σημασια οσο μας το επιτρέπει η υπομονή μας, εαν φυσικά συνεχίσει τις ανακρίβειες και τα ψευδή τοτε θα πάρει αλλη οδο το θεμα, ακομα χειρότερα θα ειναι αν ξαναεμφανιστει στο μονοπάτι να κανει δολιοφθορές με κίνδυνο την σωματικη ακεραιότητα τριτων! εχουν ενημερωθεί ολοι οι σχετικοι φορεις στο ωραιοκαστρο και αν είχαμε μια εστω φωτογραφια την ωρα των δολιοφθορών αυτην την στιγμη θα ειχε μεγάλο πρόβλημα,αλλα πισω εχει η αχλαδα την ουρα, περιμενουμε στην γωνιά με αγωνια!!! κατα τα αλλα τσουλαμε άφοβα με σεβασμό στους τρίτους!
γραμμένο από Aggelos IH, Αύγουστος 10, 2012
mourageo δεν έχει σταματήσει δες εδώ http://www.otroxos.gr/oreokast...----------
γραμμένο από mourageo, Αύγουστος 09, 2012
οχι απλα το πρώτο αρθο που εγινε στο oraikastro net ηταν ουσιαστικά δικες του εμπνεύσεις-ψεματα που τις παρουσίασε σε εκεινο στο site επειδη ασχολείται με το ποδηλατο, η κατακραυγη ομως εβαλε σε σκεψεις τον ιδιοκτητη του site Και ποδηλατη (του oraiokastro net)και βρεθήκαμε αμεσα και του εξηγήσαμε ολη την κατασταση και άλλαξε το κλιμα αρδην, αυτη την στιγμη το εν λογο site αλλα και ο ιδιοκτητης του ειναι ιδρυτικό και διοικητικό μελος του νεοσύστατου ποδηλατικού συλλόγου που καναμε και μας στηρίζει αμέριστα (συντομα θα στείλουμε και στο downhill.gr σχετικη ανακοίνωση για τον σύλλογο γιατί ιδρυτές ουσιαστικά είναι ολη η downhill Κοινότητα τις θεσ/νικης) οπως και το μεγαλύτερο μερος τις κοινωνίας του ωραιοκαστρου, στόχος μας ειναι να το κανουμε οσο μπορουμε ποιο αποδεκτό-νομιμο αυτο με επαφες σε ανάλογους φορείς και αν το καταφέρουμε συντομα θα γινει και αγώνας εκει αμεσα. ο μανιακος λοιπον ειναι ιδιοκτητης του site otroxos.gr σταθης κελεσιδης ο οποιος ειναι ακριβός οτι δεν πρεπει να εχει μια κοινωνια ανάμεσα της....ψυχακιας-αγαμ.....ος-αεργος-αργοσχολος-ντεμεκ αριστερος-εισοδηματιας κτλ κτλ που σε κανουν ποιο κυδωνι απο ποτε!!!! ευτυχώς τα πιτσιρίκια που ειναι αρκετα στο αριθμο ελέγχουν καθε μερα το μονοπατι, αν και μετα την τοσο μεγαλη κατακραυγή (μεχρι και αφισοκόλληση εγινε σε ολο το χωριο) δεν ξαναεκανε τίποτα εως τωρα , φυσικά χαρα σε αυτον που θα τον ξαναπετυχει να κανει κατι τετοιο...α! το μονοπατι ειναι και παλι ασφαλές!
γραμμένο από Aggelos IH, Αύγουστος 09, 2012
mourageo τελικά ήταν αυτός που είχε κάνει το άρθρο στο Oraiokastronet?
freerider GR
γραμμένο από freerider GR, Αύγουστος 09, 2012
Πες τα χρυσοστομε! Οχι οτι αλλάζουν και πολλα με τα λογια, αλλά να... πρεπει να βγει και το αχτι μαςsmilies/grin.gif
Ελπιζω να μην εγινε ζημία στην πιστα, γιατί θελω να την επισκευθω παλι συντομα.
γραμμένο από mourageo, Αύγουστος 09, 2012
το τι ειναι παρανομο και το τι νομιμο σε ενα μονοπατι ειναι σχετικο, δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο νομικα και κυριως ξεκαθαρο, αυτο που συμβαινει στο ωραιοκαστρο ειναι καθαρα απο εναν και μοναδικο ανθρωπο που εχει αναγει τον εαυτο του σε τοποτηρητη του δημου, φυσικα τα ψυχολογικα προβληματα που τον ταλανιζουν (με χαρτι απο γιατρο) τον αναγκασαν αφου ειδε οτι και το δημος αλλα και το δασαρχειο που ειναι ενημεροι για την κατασταση δεν εφεραν καποια αντιρηση και δεν γκρεμισαν εως σημερα κατι στο μονοπατι..ετσι πηρε την πρωτοβουλια να το κανει αυτος..ελα ομως που η που....... η τυχη τον εφερε μπροστα μου την ωρα που κατεβαινα με το all mountain να τον πετυχω..ευτηχως δεν επραξα εν βρασμο ψυχης εκεινη την ωρα..γλυτωσα την φυλακη και την οικογενεια μου επισης, δεν ηθελα να πιστεψω οτι αυτος που το παιζει φυσιολατρης κτλ κτλ ηταν αυτος που τοσο καιρο μας εκανε τις δολιοφθορες, αυτος που μας εκραζε μονος του, ηταν και ο "μανιακος" οπως τον βαφτησαμε ως μεγιστη ξεφτυλα της ψυχικης του υγειας...ε ναι αυτος λοιπον ο τυπος ειναι συμπολιτης μας και δεμονιος ρεπορτερ με ενα site Που μονο γελιο μπορει να προκαλεσει...τι να κανουμε αυτα εχει η ζωη θα μαθουμε να ζουμε και με αυτον φυσικα μεχρι ενα σημειο ανοχης το οποιο διχνει να το ξεπερνα και εκει τα μετρα θα ειναι αλλα πλεον ποιο αυστηρα, ΖΗΤΩ Η ΤΡΕΛΑ λοιπον και υπομονη με τους ΕΛΛΗΝΑΡΕΣ μεγα φυσιολατρες 120 κιλων!
freerider GR
γραμμένο από freerider GR, Αύγουστος 07, 2012
Αυτό που βλέπω εγώ είναι ότι είμαστε απαράδεκτοι σαν λαός. Τέτοια πράγματα έπρεπε να προωθούνται στην χώρα μας και όχι να γκρεμίζονται. Δυστιχώς όμως, ο πουριτανισμός όλων αυτών που πιστεύουν ότι χωρίς αυτά είναι καλύτερα, δεν έχει όριο. Και στο Άλσος Συγγρού στην Κηφισία ο δήμος έχει κάνει τα ίδια, τάχα επιειδή χτυπάει κόσμος. Ας αναλάβει λοιπόν ο κόσμος τις ευθύνες του, κι ας μην παραπονιέται και γκρεμίζει τον κόπο, την χαρά και το μεράκι των άλλων, επειδή δεν πρόσεχε...
γραμμένο από george alexiou, Αύγουστος 05, 2012
Είναι δεδομένο πως τον σεβασμό δεν τον απαιτείς αλλα τον κερδίζεις. Επίσης πρέπει να καταλάβουμε ότι και εμείς και οι περιπατητές έχουμε ένα κοινό στοιχείο. Αγαπάμε το βουνό οπότε πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί.
γραμμένο από STEVE LEMON, Αύγουστος 05, 2012
ΠΑΙΔΙΑ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΓΕΝΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΟΤΙ Ο ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΠΟΣ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΣΤΙΓΑ ΤΟΥ ΑΙΩΝΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ.
MHN ΣΑΣ ΦΑΝΕΙ ΠΑΡΑΞΕΝΟ ΑΝ ΣΤΟ ΚΟΛΠΟ ΑΥΤΟ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ Κ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ
ΑΝΑΜΕΙΓΝΥΟΝΤΑΙ ΣΕ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ.
γραμμένο από Aggelos IH, Αύγουστος 05, 2012
Συμφωνώ στα παραπάνω εκτός από ένα. Αν τον πιάσω αυτόν που στήνει παγίδες θα του κάνω τη μούρη κιμά και αν νομίζει ότι θα με τραβήξει αυτός νομικά θα πρέπει να δικαιολογήσει παράλληλα για πιο λόγο στήνει παγίδες με σκοπό τον εσκεμμένο τραυματισμό κάποιου, το οποίο να γνωρίζουν όλοι ότι διώκεται αυτεπάγγελτα (δεν χρειάζεται να κάνεις μήνυση αν δεν θες για να βρεις το δίκιο σου, η μήνυση ασκείτε και από τον εισαγγελέα).

Δυστυχώς είχα και εγώ ένα παρόμοιο περιστατικό με έναν ανόητο που αποφάσισε να δέσει ένα σκοινί ανάμεσα στα 2 δέντρα στην είσοδο (κατηφορικά και δεν φαίνεται). Εννοείται αν είχα τέρμα φόρα θα είχα τραυματιστεί για να μην πω στραγγαλιστεί. Για καλή μου τύχη ο ανόητος ήταν ακόμη εκεί και μπόρεσα να του τα ψάλω. Αυτό που ισχυρίστηκε ήταν ότι κάποιος ποδηλάτης έπεσε πάνω σε ένα από τα δυο παιδιά του και έβαλε το σκοινί, βέβαια αυτό δεν τον δικαιολογεί ούτε για το σκοινί, ούτε για πιο λόγο επέλεξε να πάει τα παιδιά του σε επικίνδυνα μέρει του βουνού όταν υπάρχει αναψυκτήριο με παγκάκια, εκκλησίες και χώροι αναψυχής ειδικά διαμορφωμένοι για παιδιά.

Πριν μερικές μέρες ανακοινώθηκε στο downhill.gr ένα άρθρο περί "βλακείας" στο Ωραιόκαστρο. Λέτε να το πίρε κάποιος προσωπικά το θέμα?
γραμμένο από Ste, Αύγουστος 05, 2012
Δυστυχως αυτη ειναι η κατασταση και το εχουμε φαει στην μαπα με το παραπανω στην πεντελη..

Πραγματικα μου φαινεται αδιανοητο οτι καποιος μπορει να εχει τοσα θεματα για να ανεβει πανω σε ενα βουνο μονο και μονο για να καταστρεψει τον κοπο καποιου αλλου..

Βεβαια πιστευω πως ορισμενοι απο εμας βοηθανε την κατασταση να φτασει στα ακρα.. Το λεω γιατι εχω ακουσει παλικαρι στον Αγ. Γεωργιο που ειναι ουσιαστικα περιπατιτικο να φωναζει σε πεζους με επιθετικο τονο "Ακρη ρε μ#@#κες ακρη ". Δεν αποκλειεται οι ιδιοι ακριβως περιπατητες να στησανε και παγιδα πιο πανω.. και αυτο ηταν 1 μεμονομενο σκηνικο που ημουν μπροστα.. οποτε συνολικα θα εχουν παιξει πολλα τετοια..

Δυστυχως ζωα υπαρχουν και απο τις 2 μεριες.. Οποτε η λυση πλεον ειναι μια αναγνωριστικη καταβαση πρωτα για να αποφυγουμε τα χειροτερα.

Παντως ειναι τραγικο το να βλεπεις δουλεια που σου εχει βγει η παναγια να στησεις διαλυμενη και να μην μπορεις να τα ριξεις σε καποιον..
DimS
γραμμένο από DimS, Αύγουστος 05, 2012
+φωνώ απόλυτα με τις τελευταίες σειρές σου.
Πάντα αναγνώριση στο μονοπάτι πριν την κάθε κατάβαση γτ κατά βάση οποιαδήποτε χάραξη μονοπατιού ή παρέμβαση στο φυσικό περιβάλλον, θεωρείται παράνομη οπότε και δεν πρέπει να θεωρούμε δεδομένο στον σεβασμό στο σκάψιμο,κάρφωμα,βίδωμα που έχουμε ρίξει μερικοί για να υφίστανται κάποια τεχνητά στοιχεία σε μονοπάτι.